13.11.2010

Party all night long

Eilen oli aivan loistava päivä ja erityisesti ilta ! Ensin iltapäivällä lähin käymään mimen kans Subwayssa syömässä ja sitte mentiin sieltä kirjastoon. Hengattiin siinä vielä vähä aikaa kaunpungilla, kunnes mime huomas että se oli jättäny kameransa meille ja meidän piti lähtee hakemaan sitä, ko meidän oli tarkotus mennä (tai niin mulle uskoteltiin) vielä illalle Kuuselaan :D Lähettiin polkeen sitte meille, päästiin sisään ja avasin mun huoneen oven, niin sielä oli hulluna porukkaa ja kaikki huusi että "HYVÄÄ SYNTYMÄPÄIVÄÄ!" Ne ihanat oli järkänny mulle yllätyssynttärit, ku mulla oli oikeet synttärit tuossa pari päivää sitten :) kiitos kaikki vielää! <3 Nyt istun täsä kuumeessa tai oikeestaan mulla on lämpöö :// mutta jospa se tästä ! : )
Lisäilen tänne kuvia, ja anteeks laatu koska olin niin fiiliksissä etten jaksanu kuvata kunnolla! :D:D


ihan kamala laatu, anteeks :D
hyvä meininki
siinä ne yrittää parastaan..
ihana minna! ja lotta tunki sormensa kuvaan....





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti