5.2.2011

You don`t need much to be happy!


Huomentaa!! Oon ihan hirviän pirtiä vaikka tulinki siinä kahen aikaa eilen kotia ja heräsin jo kymmentä käyesä. Ehin jo siivotakki huoneen ja nyt teen tällästä pikasta postausta ko tekkee mieli mennä vaikka lenkille tai jonnekki ko on niin palijo virtaa! Mutta kuitenki, eilen oli ihana ilta ensin tyttöjen kans Adalla, tilattiin ruokataksista ruokaa ja syötiin ja naurettii! :D:D Lähin sitte aika aikasin sieltä Jannelle ko olin luvannu sille jo aiemmin että meen sinne! Hengattiin ja puhuttii kaikesta maan ja taivaan välilä ja nukahinki jossai välisä ko väsytti nii palijo. Mutta kummastihha nuo puolen tunnin unet piristi ko olin sitte illalla tai yölä taas iha pirtiä :-D. Ja tosiaan perjantaina oli Hankifudis turnaus koulusa, mikä me, siis hallitus järjestettiin ja oli ihan loistavaa rämpiä sielä lumesa ja nauraa ja potkia opettajia vieläpä luvan kans! :D:D Tännää ei mulla oo ainakaa mittää erikoisempia suunnitelmia vaan kattoo sitte mitä sitä keksii!





Ainii! Mulle tuli eilen H&M:ltä tilatut bikinit, tilasin 3 biksut ja shortsit mutta palautan yhet niistä ko ne oli tylsät ja vähä isotki, mutta kuvista näkee millaset ne on! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti