19.1.2012

bridezillas


Hahaha, oon kuluttanu mun päivät kattelemalla häähulluja! Ehkä maailman paras ohjelma kattoo ko on kipeenä :D En tajua, että mite ihmiset voi oikeesti olla noin raivona, vihasia ja tylyjä toisille! Ookoo, vaikka se hääpäivä onki varmaa tärkein päivä elämäsä mutta silti hei! :D "en pelkää hakata, että saisin mitä haluaisin!"
En ymmärrä mite nuo sulhaset jaksaa katella niitä jos ne on aina tollasia kaikisa muisaki asioisa, jos oisin mies nii lähtisin kävelee niin äkkiä tommoste akkoje luota :D
Mutta silti, just ton takia tota ohjelmaa on nii hauska kattoo. Se pyörii nytki tuossa taustalla!

Mä rakastan häitä, oon suunnitellu varmaa mun häät jo 5- vuotiaana ja kaikkee.
Tiiän, että haluan 200 vierasta ja tasan tarkkaan minkä tyylisin hääpuvun haluan.
Millasen sormuksen ja millasen värimaailman häihin.
Mutta silti haluan mennä naimisiin vasta joskus vähä yli parikymppisenä. Sellasen ihmisen kans joka oikeesti rakastaa mua, kunnioittaa ja haluaa viettää mun kans loppu elämän yhes. (en tuu varmaa ikinä löytää sellasta ja jään erakoks :DD:D )

Tossa on niin unelma puku! awww

Oon miettiny tosi paljo kaikkia "teinikihloja" yms ja musta on jotenki hassua että jotku menee tyylii 15-vuotiaana kihloihin. Musta kihlatki on sellaset et niihin mennää kerran elämäs ja sit niide jälkee naimisiin, eikä se oo vaa sellasta et joo "mennääks kihloihin?" "joo, ois kiva!" ja sit kahen viikon päästä erotaa.
Siis totta kai on ihmisiä, jotka tietää jo vaikka 16-vuotiaana että me ollaa yhes loppu elämämme nii mitä sitä sitte aikailee, niinku tiiänki pari tällästä tapausta, mut kyllä tollases täytyy olla niin varma. (mua pelottas sitoutuu toisee loppuelämäks jo nii nuorena)
Mä en menis kihloihin ku vasta sitte ko oon seurustellu kauan ja tiiän varmasti kaiken. Mut tää onki mun mielipide ja kaikki tekee niin ku hyvält tuntuu :)

Mutta määpä jatkan mun bridezillas maratonia :D

9 kommenttia:

  1. mitäpäs rakkaani ajattelee minun kihloistani? :oo :DD

    VastaaPoista
  2. no sää ootki tommonen ihme pinja! ja te ootte pysyny yhessä jo NIIIIN kauan ku muistan! <3 ootte ihme pari, olkaa onnellisia muru;)

    VastaaPoista
  3. :D mite niin ihme pari?? :ooo no me ei mentykkään kahen viikon jälkeen kihloihin! :DD ollaan onnellisia! :) <3

    VastaaPoista
  4. ja mehän EI___OLLA täydellisiä. :) kukaan ei ole täydellinen.... PAITSI minun oma neiti soma erika the täydellisyys! :)<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No ooottepas!!! <3
      hahahah voi sua, oot niin sulonen, mutta höpöjä jos joku on täydellisyys niin sinä! <3

      Poista
  5. erika...nyt se turpa kiinni! ;D sun on ihan turha väittää vastaan! :) sinä=<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. pinja........ höpöjä! sinä, rakkauspakkaus! <3

      Poista