8.3.2011

City of dreams!


Hihiih ! Ensinnäki hyvää naisten päivää kaikille!:)) Mulla on ollu ihan mielettömän hyvä aamu, oon heräilly siinä kymmenen aikoihin siihen ku oli niin ihanan kirkasta. Kevät tulee!
Huomenna lähen sitte illalla kymmenen jälkeen junalla helsinkiin, tutustuun sinne Kallion lukioon ja totta kai sitte vähä shoppaileen jos sponsori (iskä) vaan antaa mulle rahaa mukaan... :D:D Oon ihan mielissää siitä että pääsen käymään sielä lukiossa sillä se on mun ykkösenä yhteishaussa, vaikka tosin JOS sinne pääsisin en tiiä meenkö.. Mutta on kiva ees yrittäää pääseekö, kerta Kallioon hakee monta sataa ja 150 pääsee. Tietää sitte ainaki että millä tasolla ite menee jos pääsee tai jos ei pääse.
Perjantaina oltiin kattomassa leffaa, The Tourist. Tykkäsin, mutta loppu oli vähä oudonpuoleinen :D
Postailen sitte mielenkiintosemman postauksen ku tuun helsingistä mutta tällänen nyt tänään!:)
Soittelen tässä Mimelle jos se lähtis mun kans kattelee farkkuja! Pitäkää ihana naisten päivä ja muutenki!:)

2 kommenttia: