2.3.2011

Meikkipostaus ja vähän muutaki!:D





Hehee :-) Eli tässä ois nyt meikkipostausta, tosin ilman sellasia ennen ja jälkeen kuvia, mutta ehkäpä niitä sitte tänne vielä jossai vaiheessa tuleepi! Elikkäs, käytän ihan vaan Matte moussea niihin kohtiin mitkä pitää peittää tai tms.. Tykkään paljo just tosta, ja toimii mulla ainaki ihan älyttömän hyvin, joiltaki oon kuullu että niillä kuivattas ihoa mutta mä en oo huomannu mitään sellasta. Poskipäitä korostamaan käytän aurinkopuuteria, ja siinä toimii Body shopista ostetut puuterikuulat. Nääki on kyllä yks suosituimmista jutuista mun meikkipussissa.
Telescopic on rakkaus ripsari! Se on ihan loistavaa, tekee ripsistä tosi pitkät ja erotellut.. Nyt se on vaan ihan lopussa ja ostatin isillä uuden ripsarin ja sehä nyt ei tietenkää ruennu maksaa mistää ripsiväristä 17 euroa joten tyydyin tuohon the falsies ... ripsariin, mikä ei mulla toimi ollenkaan, en tykkää! Taivutan ripset ja sitte laitan ripsarin ja siinä se on!:-D
Siinäpä on mun meikit mitä päivittäin käytän! 
Sarah Jessica Parkerin hajuvesi


Tässä näkyy koko puteli, rakkaus tämäki!

Tänään oon sitte leiponu Jannen kans pullia tai oikeestaan laskiaispullia ja voin sanoo että tuli ihan hurjan hyviä! Tapeltii siitä että onko laskiainen jo menny, mää olin sitä mieltä, että eikä oo ja Janne väitti että no kyllä on. Ja eihä se sitte oo menny..: DMutta kuvat kertoo enemmän.....


ennen...

...jälkeen (kermavaahto vaan puuttuu..)


kujalla niin ku aina.......:D:
Tiistain asu:
Korkee vyötäröiset housut. Moda n. 35e

paituli




Omnom, meillä on ollu ihan kamala leipomisvimma ja tuossa on Marianne kakku, joka minä ja Mime tehtiin eilen. Se oli kans ihan unelmaa! Tänään oli sitte vaan parin tunnin koulupäivä ja sehä meniki sitte tosi lepposasti!:)) Tämä tyttö lähtee nyt suihkuun päi ja kattelee tulisko telkusta mitää!
<3:llä eerika

7 kommenttia:

  1. voi vitsit ihana postaus!:)) sinä+janne= aaw piä lujasti kiinni jannesta!:))<3

    VastaaPoista
  2. kiva postaus! ja te ootte niin söpö pari :)

    VastaaPoista
  3. Oi toi on aivan tosi ihana kuva susta ja jannesta :) <3

    VastaaPoista
  4. mistä tota Telescopic ripsria saa?

    VastaaPoista
  5. Ano: Hihihiihh, kiitos! Piän piän;)<3

    Juli: Kiitos paljon! Tsihihihihi:-))

    Annika: Hihiii kiitoksia!:-)

    Ano: Meillä täällä ihan ainaki saa normi kaupoista, esim. prisma ja sittari!:)

    VastaaPoista
  6. oiii<3 aivan _ihana_ postaus!

    VastaaPoista