19.8.2012

Good girls don't misbehave, but im a bad girl anyway

Hellureeeii pitkästä aikaa!

Oon taas palaillu helsinkiin, kauas pois kotoa ja nyt sitte onki taas vuorossa postailua täältä!
Jos teillä on heti alkuun jotain ideoita, mistä voisin postailla tai jos haluaisitte että tekisin jotain erikoisia postauksia nii ideoita vaan tulemaan, sillä toteuttasin niitä ihan mielellään.
Tää pienimuotonen tauko johtu myös siitäki, ettei oo oikee mitää kirjoteltavaa, mun elämä on niin tavallisen tuntosta ja ko mää en oo sellanen ihminen joka tulee kirjottaa jostain ostoksista, niin en todella tiedä enää mistä mun pitäs postailla :D 
Joten helppiä ja ideoita tonne alla olevaa boksiin! 

Tää viikko on lähteny sujuu aika tavallisee tahtii, totutellen taas tähän "big cityyn".
Tuntuu vähä hullulta 2, 5 kk jälkeen olla miljoona kertaa isommassa kaupungissa, mutta toisaalta tätä mää oon kaivannukki. 
Isommat piirit ja pienemmät juorut, sanon minä.
Vaikka on mulla nyt raaheeki iha hullu ikävä, varsinki kaikkia kavereita, uusia ja vanhoja.
Mutta ei hätää, kauhukaksikko;
 inka ja minä,
suunnataan perjantaina raaheen.....
Perjantaina taiteita raahessa, lauantaina sitte vuorossa kokkola ja venetsialaiset!
huhhuh, tulossa siis hullu viikonloppu! :D

Mutta nyt lähen kattelee huomiseksi ostoslistaa ikeaa varten ja pistää sitte päätä tyynyyn, sillä eilinen päivä meni lintsillä äidin perässä juostessa ku se sekopää viiletti laitteesta toiseen!
Palaillaan asiaan sitten ku mulla on jotai fiksua kerrottavaa ja kuvia, nyt joudutte kattelee mun naamaa! :(




heipa! <3
ps. päivittelen instagrammia varmasti useemmin kun blogia, niin jos kiinnostaa seurailla niin löydätte mut sieltä nimellä erikamariasofia!




4 kommenttia:

  1. miten tuolta instagramista voi ettii ihmisii :D en löydä mistää oonkai vähä tyhmä xd

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. meet vaikka eka siihen missä on sellanen tähden muotonen kuva ja painat sitä, sitten painat sieltä suurennuslasin kuvaa ja kirjotat siihen kenttään erikamariasofia niin pitäs löytyä! :)

      Poista
  2. sulla on ihanat hiukset!! näyttää niin paksuilta ja ah ♥

    http://o-something.blogspot.com/
    käy kurkkaa jos jakselet:-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi että, kiitos! ite en voi sietää mun hiuksia mutta kiva jos ne näyttää ees jotenki siedettäviltä! :D

      käyn totta kai kattoon! :)

      Poista