29.7.2012

28.7.2012

Kuka soittaa mulle nyt, että lähdetäänkö ongelle?
Kuka soittaa mulle nyt, että tuu hakemaan omia perunoita teidän omasta maasta, jotka me yhessä sinne pistettiin?
Kuka korjaa nyt mun pyörän?
Kuka nauraa mulle nyt, kun en osaa maalata pyörää, jonka sää kokosit mulle ihan ite?
Kuka nyt tekee mun lapsille kiipeilypuun, niinku sää teit mulle kun olin pieni?
Kuka nyt tekee mun lapsille korkeushyppytelineet, niinku sää teit mulle?
Kuka nyt ajaa mun kans veneellä leiritäalueelle ostaan jäätelöt kesäisin?
Kuka nyt opettaa mua ajamaan traktorilla?
Kuka nyt on niin kahjo, että päästää mut rattiin mökkitiellä?
Kuka nyt lämmittää mulle saunan, ku haluaisin tulla sinne?
Kuka nyt täyttää sen paikan, minkä sää veit mukanas kun lähdit sun viimeiselle matkalle, ikuisesti pois meidän luota?


Vaikka puhdasta kultaa sydän ois,
se kuitenkin uupuu ja sammuu pois.
Vain muistot ja rakkaus jäljelle jää.

Eivät katoa he, jotka sydämissämme elävät.
Halki varjojen, unien, vuosien he hiljaa säilyvät.

Toivon, että taivaassa kaikki on paremmin.
Enkeleillä siivet, joilla lentää vapaasti.
Raukkaus suhun pysyy, mun muistoissa ainakin.

Tiedän että rakastit meitä,
minäkin rakastin sinua.
Rakastan yhä.
Lepää rauhassa.
Lupaathan pitää meistä huolta vieläkin, vaikka oletkin nyt kaukana taivaassa?

35 kommenttia:

  1. kaunis teksti erkku, toi mulle kyyneleet silmiin. Vielä kerran voimii<3

    VastaaPoista
  2. mitä on tapahtunu?:(

    VastaaPoista
  3. ihanasti kirjotettu, erkku. voimia!

    VastaaPoista
  4. voi paljon voimia sulle! :( ton tekstin perusteella tää henkilö vaikutti tosi läheiseltä sulle, mahtaa tuntua varmasti pahalta ja vaikealta :S koita jaksaa kuitenkin!<3 onneksi on muistot aina sydämessä. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos tosi paljon, niinpä, sieltä ne ei koskaan tule katoomaan. Ja oli todella läheinen ihminen, yks niistä ihmisistä joka on kasvattanu mut ja viettäny jokaisen vuoden mun kanssa tähän asti. Kiitos vielä!

      Poista
  5. voi ei, otan ossaa ja pärjäile!:(((

    VastaaPoista
  6. Otan osaa, paljon voimia Erika!<3

    VastaaPoista
  7. En haluu olla utelias, mutta saanko kysyy, ett oliko tää sun perheenjäsen? Sun ei tarvi vastata, jos et haluu. Joka tapauksessa otan osaa suureen suruusi, voimia sulle tuleviin päiviin!<3 Aurinko paistaa vielä ja muistot säilyy aina!<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vaarini nukkui pois. Kiitos paljon, muistot tulee säilymään sydämessä loppu elämän! Kiitos vielä<3

      Poista
  8. Otan osaa <3 En tunne sua, mutta luen blogiasi ja tämä teksti kosketti tosi paljon. Muista, että sateen jälkeen paistaa aina aurinko. Muistot kantavat läpi elämän. <3 Paljon voimia sulle!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos todella paljon!<3 niin pitää muistaa ja muistot säilyy! <3

      Poista
  9. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  10. Eerika,me ollaa just samas tilantees.
    Mun pappa myös nukku tosiaa 23.7.2012 pois! :/
    Ja mä ajattelen just samat jutut!
    Muista et sää et oo yksin!:)
    tiiän kui vaikeeta ja hankalaa on olla.

    mut toi teksti kosketti mun sydäntä tosi paljon,tuntuu et ajatellaan ihan samanlailla ja sul on sama suru yllä mitä mulla! :(

    mutta koita jaksella,asiat kääntyy viel kuntoon!:)<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi eeiii, otan osaa sun suruun myös! <3 ihan samat sanat sullekkin, päivä kerrallaan, kyllä se tästä!
      Kiitos vielä! <3

      Poista
  11. <3 !!!!!! - minde

    VastaaPoista
  12. Voi miten kaunista, sain kylmätväreet..
    Oon tosi pahoillani ja otan osaa :-( Voimahali ♥

    VastaaPoista
  13. Mä vaan luin ton tekstin ja itken nyt täälä :)( Koita jaksaa♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi eiii, ei oo tarkotus itkettää! kiitos paljon<3

      Poista