19.7.2012

Sun is up, move your body!


Jepjep, tää on vika kuva mun kamerassa ja varmaa tulee oleenki aika kauan koska en ymmärrä mikä sitä laitetta vaivaa?!
Oon ihmeen hyvin pärjänny tollasen vekottimen kans näin monta vuotta, mutta nyt jostai kumman syystä se sitte aiko sanoo yhteistyösopimuksen irti ja vilkuttaa jotai valoo ja tekstiä että "kameravirhe, kamera sulkeutuu automaattisesti".
Eipä siinä, sulkeudu sitte!
Kyllä mää sillä vielä kuvia räpsin mutta nyt saatte vaa varautuu siihen että tarkkuus on hukassa ja laatu on kävelly tiehensä. Pirun elektroniset laitteet!

Mulla on enää pari päivää töitä jälellä ja sitte koittaa parin viikon vapaus ennen ku kesäloma loppuuki kokonaan.
Heti huomenna melkeen töiden lopun kunniaks kävelen tohon tien toisella puolella olevaa kampaamoon ja tämä tyttö laittaa taas vähä tummempaa väriä päähän. 
Rupes jotenki niin tympii tää tylsä vaalia, että eiköhä oo jo uudet tuulet tervetulleita! 
Saan sanoo jo valmiiks heipat parille sadalle ennenkö palkka on ees kilahtanu tilille.

Piristäkäähän mua ja heitelkää vaikka vielä huomiseen mennessä jotai ideoita hiusväristä tänne http://www.formspring.me/eeerika , mun silmät alkaa menee jo iha sikkuralle ko oon tuijotellu nuita tauluja taas jo ihan tarpeeksi :D

Heipodei, siirryn nyt vaihteeks kattelee leffoja koneelta ja toivoon että tunnit lentäs eteenpäi!
Kivaa illan jatkoo teille!! :)

ainii, jos tänään tulee ukkonen niin hypin seinille, sillä oon home alone



4 kommenttia: