8.7.2012

100+2

Hello mun sata ja kaks lukijaa!
Voi että oli ihana huomata, että sata tuli täyteen ja heti sen jälkee tuli kaks vielä lisää.
En iha ehtiny tulla tekee sata ja yks lukijaa (dalmatialaista)-postausta  mutta nyt on sitte sata ja kaks! 
Ootte piristäny mun päivää niin monesti teijä kommenteilla ja saanu hymyn mun huulille ainaku oon huomannu uuden lukijan, ootte ihan mahtavia!
Nyt jos joku haluaa jotain erikoisempaa postausta nii ideoita kehiin ja kommenttia tuonne boksiin tai tänne http://www.formspring.me/eeerika.

Mutta nyt pari kuvaa menneeltä viikolta, tää viikko on ollu ihan mahtava!
Hirveet helteet ja kunnon auringon paiste.
Mun harmiks oon ollu vaan koko viikon töissä ja en oo noista päässy kauheesti nauttiin, mutta jospa ne vielä tulis takasin ku nyt näyttää siltä että on tulossa melko sateinen viikko taas vaihteeks.
On ollu kuitenki ihana polkee aina töitte jälkee rannalle pelailee lentistä tai beach fudista, tässä on sitä kesää!




eilinen ilta, huhhui!
kuka löytää mut......?

                                           

Nyt lähen tästä viettelee chillaus sunnuntaita!
Muistakaa, että tänään tulee haikein terveisin telkusta yheksältä, että pistäkäähän päälle ja vietelkää leffailtaa, se on ihana leffa!
Heipsan

2 kommenttia: