2.7.2012

chef is always right

Masu pingottaa ihan täytenä ja aivot on ku laahaavalla etanalla.
Tää oli mun eka päivä töissä ja sen jälkeen olin muutenki ihan poikki ja naatti mutta sitte oli vielä pakko kokkailla vähä minnan kans ku saatiin päähän tehä lättyjä.
Masu on iha täysi hyvistä lätyistä, kermavaahdosta ja jäätelöstä.
Mun aivoille ruoka ja uni on mahdoton yhdistelmä, sillä heti sen jälkeen voin nukahtaa pystyyn...
Nyt on pakko kuitenki sinnitellä pari tuntia ja sen jälkeen lähtee vielä lenkille.

ah nam, tässä oli alleolevien kuvien lopputulos!



miki kokkailee!


Onneks ei tuu iha uudestaa nälkä ko näitä kattelee! :D
taidan sitteki ottaa pienet päikkärit tässä välissä ja sitte suunnata vasta lenkkipolulle sillä näyttää pahasti siltä että kuukahdan tähä koneen ääreen!
Huomenna pitää olla sentää sen verran virkkuna taas töissä, ettei iha nukahtas sihteerin pöydän eteen..
Nyt tää uninen erika toivottelee teille kivaa viikkoo, nauttikaa auringosta jos se kerta alkaa taas paistaan kolmen viikon jälkeeen, tämä tyttö istuu sisällä...
Jos tästä kesästä ei muuta jää kätee nii ainaki se että voittasin albiinoin ihminen ikinä-pystin.


Hellureii!

6 kommenttia:

  1. sanokko tosissaa et oot albiino :DDDDD oot kyl ruskeempi ku useempi meist

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sanon :D kolme viikkoo sitte olin iha ruskee ja nyt siitä ei oo enää paljoo jälellä, entä nyt ko oon seuraavat 3 viikkoo töissä nii onko enää mitää sitte jälellä? Ei; jote albiino oon :D

      Poista
    2. Voitko vastaasaass?!?!?!?!?!?!?!?!! Mikä on???9

      Poista
  2. Heitin sulle taas haasteen! ♥
    http://love-are-everything.blogspot.fi/2012/07/little-bit-about-me.html

    VastaaPoista