22.7.2012

Vikoja tunteja viedään!


Hellurei !
Oon vajaan kahen tunnin päästä vapaa tästä "raatamisesta".
Okei eihä tää oo ollu mitään raatamista, oon istunu kaks viikkoo koneella ja katellu leffoja, istunu kattoterassilla ja ottanu arskaa...
Mutta silti, nyt oon vapaa meneen iltasin ja olemaan niin myöhään ku haluan ja tehä just sitä mitä haluan koska on rahaaki.
Tässä kattelen just itseasiassa äkkilähtöjä ulkomaille, sillä tää kesä ei oo ollu mun mieleen, eikä varmaan kauheen monen muunkaan.
Nyt mun pitäs vielä hommata joku kaveri mukaan joka lähtis mun kans viettelee viikon jonnekki lämpimään, sillä nyt riittää mulle näiden pilvisten ja sateisten päivien tuijotus.
Äitin kans oisin lähtenykki, mutta ko ei saatu mitään hyvää matkaa ens viikolle ja se on sen viimenen lomaviikko, niin nyt uutta seuraa ettimää :D
Hahaha kattoo nyt, voi olla että säästän rahat ja lähen sitte keskellä talvee johonki päin:)

Ens viikonloppuna on Qstock ja oon suuntaamassa sinne, tulee luultavasti mahtava viikonloppu!
Toivotaa että siellä kelit suosii ja pääsis nauttiin menosta auringossa.
Onko teistä kukaan suuntaamassa sinne?

Oottelen nyt palavasti että tunti ja kolkyt menee ja pääsen pois täältä taulujen keskeltä!
Vietelkää kiva sunnuntai! 




8 kommenttia:

  1. mä oon menossa lauantaina qstockiin :)

    VastaaPoista
  2. Mä meen varmaan Qstockiin kun Oulussa asun :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oi että sulla on ihanan helppo tolleen ku siellä asut! :) Törmäilläänpäs!:)

      Poista
    2. varmasti moikkaan jos nähdään!:)

      Poista
    3. hyvä, koska mää en tiiä kuka oot joten nykäsehän hihasta! :)

      Poista
  3. meki mennään Qstockiii kans :)

    VastaaPoista