10.9.2012

baking and news












Herttinen sentää ku nyt on fiilistä taas bloggailla!
Lisäilin niinku jo varmaan huomasitte mun ja inkan leivonta kuvia.
Oon ihan rakastunu Daim-muffinsseihin, vieläpä ku ne kuorruttaa valkosuklaalla nii voi taivas!
Tää oli mulle ja inkalle aika haaste, sillä kumpikaa ei todellakaa oo mitenkää keittiöihmisiä ja ainaku kokkaillaan niin ruoka on enemmänki hellalla ja pöydällä ku lautasella....
Nää onnistu jopa ihmeen hyvin, syökää silmillä noita sillä ne oli toooosi hyviä!

Parin viikon sisään mulle tapahtuu kaks ihan huisia asiaa, toisesta saatte tietää ihan parin päivän sisään ja toisesta en tiedä kerronko edes täällä, mutta sen verran voin sanoo, että kyse voi olla yhden mun unelman toteutumisesta!
Oon pienestä pitäen toivonu tätä ja nyt mulle annettiin mahdollisuus toteuttaa se ja vieläpä silleen, että mun ei tarvinu tehä asialle mitään.
Katotaan miten tästä eteenpäi sujuu ja miten käy, mutta pistäkää mulle peukut pystyyn viikon päästä torstaina ja toivottakaa onnea! :)

Nyt jatkan iltaa rennosti chillaillen ja fiilistellen tätä oloo, nauttikaa teki alkavasta viikosta! 
 erika

ps. tässä resepti jos joku haluaa käydä tsekkailee noita ohjeita muffinsseihin!
http://www.kinuskikissa.fi/daim-suklaamuffinssit/?ref=26

8 kommenttia:

  1. heei jos teet leivontapostauksia niin resepti olis tällasen yhteyteen IHANA, varsinkin kun nuo muffinsit on niiin syötävän herkullisen näköisiä ♥
    -I

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. noniin nyt on linkki tuolla postauksessa, kiitos vinkistä! nuo on todellakin taivaallisia <3

      Poista
  2. Et mulle sitte eile kertonu kriittisiä uutisia ):

    VastaaPoista
  3. mikä toi sun unelmahomma on?:) mikset kerroo:(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Koska se on aika henkilökohtanen ja jos kovasti nyt hehkuttelen sitä nii se kaatuu sitte siihe! :D

      Poista
  4. jos se toteutuu nii kerroks sitte?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. luultavasti ja se on jo itseasiassa puoliks toteutunukki :)

      Poista