8.9.2012

Friendship is one mind in three bodies!

Heidooo everyone!
Onpa ihana taas pitkästä aikaa kirjotella tänne, mulla on oikeestaa ollu jo ikävä tätä...
Tän kans on ollu vähä ongelmia nyt ko hajotin mun kaks kameraa vähä niinku lopullisesti,
mutta eiköhän se tästä! :D

Vietettiin anskun ja inkan kans vähä aikaa sitte girls daytä, käytii syömässä hyvin, juteltiin monta tuntia ja loppujen lopuks tultiin mun luo yöks. Rakastan noita kahta niin paljon, etten voi sitä sanoiksi muuttaa. Ei oo mitään väliä missä me ollaan ja mitä me tehään, mutta se että me ollaa yhessä tekee siitä täydellistä.
Eilen taas inka ja ansku tuli mun luo ja tänää herättiinki jo sitte aikasin sovitteleen wanhojen mekkoja.
Oon ihan taivaissa ko saan kiertää liikkeestä toiseen, sovittaa miljoonaa täydellistä mekkoa ja suunnitella meikkiä ja hiuksia.
Siitä tulee täydellinen prinsessapäivä, toivottavasti just sellanen millasesta oon aina unelmoinu.
Kaikki ois muuten iha reilassa, mutta on tässä vielä pikku ongelma.
Nimittäin se suurin, missä on mun pari?
en oo oikee kunnostautunu ton suhteen ja nyt oon vähä 
niinkö vielä ilman paria ....
Mutta eiköhä seki nyt tästä hoidu! :D
tai siis toivotaa, sillä ei tule tansseja ilma paria! :D



ois vähän nälkä....

MISSÄ SE RUOKA ON?



nammm, yogoo!



namnamnamanam, ensin se on tän näkönen....

ja kohta tän...


Ja niinku ne jotka seurailee mun instagramia, on varmaan huomannu että koukussa ollaan ja pahasti yogoon.
En tiiä mitään muuta niin hyvää, ku tuo!
Yogo rantautu suomeen iha vasta, mutta voin sanoo, että oon jo varma vakioasiakas tuolla! :D

nyt toivotan teille hauskaa lauantaita, palataan asiaan pian!
erika

8 kommenttia:

  1. mistä toi paita on joka sulla on nuissa kuvissa ku ootte syömässä?:)

    VastaaPoista
  2. musta tuntuu että puolella meidän koulun tytöistä ei ole paria :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no se on ehkä totta, mutta äääh stressaa! :D

      Poista
    2. oo, älä vaan! :D mun pari feidas mut just ni nyt ahistaa.

      Poista
    3. tehdään sotasuunnitelmat ja hankitaan parit!! :-)

      Poista
  3. MISSÄ JOGO!!!!! SANO OSOITE JOGOOOO!!8DDDDDDDDDDDDD))))))DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tennispalatsissa, samassa rakennuksessa ko Finnkino :)

      Poista