29.11.2012

It`s almost over


1. Ennen koeviikkoa ajattelin, että kyllä kaikki on ihan hanskassa. Luen vähäsen joka ilta seuraavaa kokeesee ja kyllä se siitä! Niin mää oon aina tehny....
2. No eihä se niin mennykkää, kokeiden, siis huomaa KAIKKIEN kokeiden jälkeen fiilis on tällänen. Pääsenkö läpi vai en, ei mitää hajua. Hienosti hoidettu.
3. Tän uuden rakkauden, vitaminwaterin kanssa oon kuitenki raahautunu joka kokeseen ja tehny parhaani.katsotaan onko mun yritykset riittäny, kertaha se ois ensimmäinen uusintaanki...
4. Peukut käänty kuitenki ylöspäin ku päästään lauantaina tyttöjen kans laivalle ja viroon. Eiköhä se viikonloppu nosta fiilikset vihdoin kattoon ja maanantaina alkaaki jo uus jakso. Tanssi ja teatteri ja matikka ja wanhojen treenit, tästä koostuu mun seuraava unelmajakso! Its time to smile!




Vielä on kuitenki yks koe jäljellä ja se on mun pahin vastus englanti......
IM SO SCARED....
nyt käperryn kuitenki peiton alle ja selailen ainaki kirjaa läpi!
Heipsankeikkaa, palaillaa taas asiaan!:)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti