30.12.2010

Viimeisiä päiviä tätä vuotta jäljellä










Oon ihan fiiliksissäää, sillä ei oo ennää ku pari kuukautta ja sitte lähen kaaaaauas lomailee! Mutta siitä sitte lähempänä :D Joulu tuli ja meni, oli aivan ihanaa syyä pitkästä aikaa jouluruokia ja tuntee se ihana tunnelma mikä aina jouluna on! Lahjoja tuli mukavasti, suoristusrauta, lahjakortteja (kasvohoitoon ja vaatekauppoihin), rahaa, puhelin ja kaikkea muuta kivaa! Ihanaa ku on saanu nukkua pitkään ja ei oo tarvinu katella kelloo ku on vaan voinu olla öllöttää! Ja luojan kiitos vielä viikko on jälellä. Huomenna ois uus vuos ja tarkotus ois tehä porukalla jotain kivaa, kattoo  nyt mitä keksitään ;) Hihii, mutta tää on tälläne pika postaus ku aattelin lähtee jonnekki ku on tekemisen puute!
Ja niii melkee unohin, oon jo kyllästyny mun hiuksiin ja aattelin värjätä. Uus vuosi (kohta) ja uudet kujeet, joten aattelin jotain niinku tuossa alimmaisessa kuvassa. Että ei niin vaaleita ko mulla oli, mutta ei ihan näin tummia ko nyt. Joten nuiden kuvien sekotusta ois tarkotus värjäillä, mutta nii ko en oikee tiiä tästäkää ja vielä se että mun luottokampaaja jäi äitiyslomalle > :( ja en tiiä että kelle ees uskaltas mennä värjään. Mutta kyllä mää vielä täsä joku päivä pirautan saksettiin ja varaan ajan! Pitää funtsia tuota väriä... :-)

2 kommenttia: