16.9.2011

:(

Heipsan!

Heti alkuun mun on pakko varottaa teitä, sillä tästä ei oo tulos varmaankaan mikään hyvän mielen postaus sillä ärsytys on niin suuri!

Tää on vika kerta ko matkustan ikinä ikinä ikinä ikinä ikinä ikinä vr:llä!!
Heti alkuun siinä taululla pyörii teksti että "Juna on huoltolaiturilla" ja sillon se oli vasta 4 minuuttia myöhässä aikataulusta. Mutta sitte katoha, kohta on kulunu piru vie 25 minuuttia eikä junnaa näy mailla eikä halmeilla! Ei hyvää päivää..
Oon raahessa näillänäkymin ehkä vähä ennen 24.00 ja näillä junillahan on vielä tapana jäähä aikataulustaki jälkeen pelkällä matkallaki, niinpä voi olla että huomaan istuvani junassa vielä aamulla 6.00.
Okei okei, ehkä ei sentää mutta silti koko ilta mennee nyt täälä! :(

Mutta toivottavasti mun elämää parantaa vähä se että huomenna on mulla kauneuden hoito-päiväpäìvä! (?) :D Sillä ekana aamulla mulla on kampaaja ja sitte vielä hieroja illalla! Tiiättekö sen tunteen ko oot ollu hierojalla ja ku nouset siitä pöydältä ylös niin voisit heittää vaikka voltteja ku olo on nii vapautunu kaikesta jumituksesta? Oi sitä tunnetta!
Nyt tää ilta jatkuu matikan läksyil, fabon ja formin kyttäyksel(http://www.formspring.me/eeerika) ja leffal (Geishan muistelmat, jos ette oo kattonu nii kannattaa!!) ja sitte ko pääsen raaheen niin kullan vieressä nukkumisella! <3
NII JA TE SIEL JOTKA ETTE ISTU JUNASSA JA PODE TÄLLÄSTÄ RAIVO TILAA NII PITÄKÄÄ KIVA ILTA!!!! :(




Näistä tuli mielee että mun punaset tennarit on kuollu, tai mää jätin ne vahingos fudiskentälle ja sitte ne ei ollu enää siel ko kävin kattoo seuraavana aamuna :(

Ps. Noora T. jos luet tätä sattumoisin niin HURJAN PALJON ONNEA, SWEET 16! Pitäkää teki hauska ilta ja ottakaa mun mieliks paljo kuvia! Ootte ihania siellä, nähhää maanantaina! <3

3 kommenttia:

  1. et varmaan oo koskaan jotunu venaa bussia? vaikka ne onki suurinpiirtein aina ajoissa nii silti vituttaa ajatella kuinka paljon aikaa kuluu elämän aikana pelkästään siihen et seisoskelee jossain bussipysäkillä. :D

    VastaaPoista
  2. Nyt ko muutin helsinkiin niin oon kokenu tonki ongelman :D meil joskus loppuu koulu 5 ja sitte bussit kulkee nii harvasti että joutuu oottaan sen 25 min siinä pysäkillä ja kyllä, seki vituttaa :D

    -erika, mun google-tili ei toimi edelleenkää :(

    VastaaPoista
  3. Hei kiitos tällain jälkeenpäin! :D

    VastaaPoista