5.9.2011

KAIPAAN....


... ideoita rakkaat lukijani ja muutkin ihmiset jotka lukevat blogiani!
Pelkäänpä että blogi taitaa jäädä tauolle jos en keksi postattavaa ja elämässäni ei  tapahdu mitään erikoista! Joten niinpä jos haluatte vielä vastaisuudessa lukee tätä blogia niin laittakaahan niitä idoita tulemaan tänne: http://www.formspring.me/eeerika tai sitten kommailette tuonne kommenttiboksiin! :)

Tänään täällä ainaki on ollu ihan uskomaton päivä, aurinko paistanu täydeltä taivaalta ja lämmintä ollu miljoona astetta! Mun tuurilla olin koko päivän koulussa puol viiteen asti, mutta heti sen jälkeen vetäsin shortsit (kuvitelkaa, syyskuussa?!!?) jalkaan ja topin päälle ja lähin juokseen tuonne aurinkoon! Sen jälkeen oon puurtanu nuita hemmetin kotiläksyjä ja piru vie en jaksa ennää :D Niille jotka on vielä peruskoulussa: OLKAA ONNELLISIA JA NAUTTIKAA NIISTÄ RENNOISTA TUNNEISTA JNE!!
Pelolla ootan koeviikkoa, onneks, tai onneks ja onneks, missaan siitä kaks päivää siellä Lontoossa, mutta arvatkaas oottaako ne kokkeet mua sitte sen jälkee kahta kauheempina..
Mutta tää tytöntyllerö lähtee tekkeen ittelle ruokaa ja nauttiin loppuillasta ILMAN läksyjä ;)

Ainii ja kävin tänää ostaan sellasen ihan sika söpön purkin mihin saa kaakaojauheen tai kahvipaketin ja voin kuvata sen tässä joku päivä teille, se on oikeesti mun uus rakkaus! Se oli rakkautta ensisilmäyksellä ♥

PS. MUISTAKAA NE IDEAT TÄNNE http://www.formspring.me/eeerika ! ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti