9.9.2011

ISO ONGELMA...

APUA!!

Mulla on nyt iso ongelma ja oon yrittäny miettiä pään puhki tän kans enkä oo päätyny mihinkään lopputulokseen.. Niinpä aattelin, että te voisitte ehkä auttaa tässä ja sitte voisin sen pohjalta päättää että mitä teen! :)
 Ongelma on nyt sellane että mulla ois tässä kampaamo, ja oon kyllästyny näihin iänikuisiin ihan vaaleisiin hiuksiin, jotka mulla on ollu koko sen ajan mitä mää oon eläny :D (jos viime talvee ei oteta lukuun...)
Niinpä haluan tehä näillä nyt jotain muutosta, mutten vaan tiiä mitä!
Jos oisitte niin kilttejä että kun laittelen tänne kuvia niistä hiuksista mitkä mua kiinnostaa, niin kommailisitte että mitkä on parhaimmat ja mitkä sopis just mulle!
 (ja voitte tietenki vaikka linkittää mulle kuvia sellasista mitkä teijän mielestä sopis!)
Olisin niin kiitollinen koska muuten en tiiä mitä mää teen :( <3
Laitan vaikka nuihin kuviin numerot niin voitte vaikka kommaa tänne: http://www.formspring.me/eeerika  sen numeron tai sitte tonne kommenttiboksii! :)
Kiitos jo etukätee niille jotka vaivautuu näkee vaivaa mun etee! :DD
Jotku kuvat voi olla samantyylisiä mutta nuo on sellasia että noiden jotain sekotusta ehkäpä, en tiiä!

Vaaleita ..

1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.


Ruskeita...

8.

9.

10.



11.


HELP ME!


Ps. Aina voi muistaa mua muutenki http://www.formspring.me/eeerika  täällä ja kysellä jotain kivaa! Mutta muistakaa nyt nuo hiukset :s



6 kommenttia:

  1. Musta toi kasin ruskee sopii jotenkin tosi hyvin sulle :)

    VastaaPoista
  2. hihiii, kiitos kaikille jotka vaivautu kommaileen tänne taikka formiin! :) ootte mahtavia!<3

    VastaaPoista
  3. tuo luonnonvaalea 1 :) näyttäisit upeelta! (kuten olet nytkin:D)

    VastaaPoista
  4. hihih höps,mut kiitos kohteliaisuudesta! :D

    VastaaPoista