27.2.2012

Kuin varkain se saapuu, ja vangikseen mielen viettelee

                                                 Heipodei kaikki ihanat lukijat taas!
Viikkohan siinä vierähti tauolla ja on ihana palata tänne kirjottelemaan taas teidän ja itteni iloksi. Mulla oli ikävä jo kaikkea turhaa päivittelemistä blogiin!
Ja oli ihana huomata, että kyllä joku ihan oikiasti lukee tätä, sillä pari ihanaa ihmistä ehti jopa kaivatakki mua. Kiitos siitä teille, olette ihania keitä sitten olettekaan:)


Viime viikko tosiaan vierähti nopsasti Raahessa.
Lentelin keskiviikko iltana raaheen päin ja torstaina sitten lähettii perheen kans Rukaa kohti ja oli ihan mahtavaa! 2 päivää lautailin sitkeesti ja sunnuntaina ko kotimatka koitti niin voi sitä tuskan määrää ku piti istua autossa ko häntäluu oli ihan murskana ensinmmäisen päivän toilailuiden takia....
Rukan jälkee viettelin sitte normaalia lomaa, päivisin oli ehkä vähäse tylsää ko kaikki muut oli koulussa mutta leivoin ja lenkkeilin ku joku hullu, joka päivä kävin lenkillä ja yhtenä päivänä iski niin hirmu sportti fiilis, että kävin vielä uimassa kilsan puoleen tuntiin ! Huhhuh!
Oli ihana nähdä taas pitkästä aikaa kavereita ja muita immeisiä, sillä olin kuukausi sitten viimes  kotipuolessa!



Daim muffinsseja suklaakuorruttella!
niin symppis sänky rukan möksällä, rakastuin tuohon! 






tein kivan kampauksen reeneihin!


Viime launtaina käytiin sitte vielä Minnan kans laskee rinteitä Paljakassa! Ehkä hauskin reissu pitkään aikaan, sain nauraa vattalihakset kipeeks ja tuliha sieläki toilailtua siihe malliin, että offarit tais riittää mulle vähäks aikaa :DD Oltiin jumissa keskellä ei mitään, n. 40 minuuttia..... 
Mutta kaikinpuolin mahtava reissu sekin!


jep, se oon mä ilman meikkiä......

aluksi kaikki meni ihan hyvin ja vielä hymyilytti.....

...... mutta parin frontside ollien jälkeen suksilla ja....

...... puolen tunnin jumin jälkeen.......

.. ei enää naurattanu !!

hulluna lunta mun jalkoje välis :(
PS. BONGATKAA MUN IHANAT UUDET SNOUKKAHOUSUT! AH SINISET! <3

Nyt oon palaillu isoon maailmaan ja suunnittelen tässä risteilyä inkulin ja anskun kans koeviikoksi! Sounds good !
Muistakaahan käydä piristelemässä mua http://www.formspring.me/eeerika tuollakin! :)


Sydämellä: 
erika jolla ei taija olla kaikki kunnossa kuvasta päätelle :D




4 kommenttia:

  1. Rukalla on maailman hirvein lautailla!!!! :D Ne on niin vinoja ne rinteet....

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hhaha ihana iitu! :DD mää tykkään iha hirmusti rukasta, mut jotku rinteet on iha hulluja! :(

      Poista
  2. Vastaukset
    1. herttinen! kiitos iha hulluna, en ookkaa saanu tällästä kommenttia pitkää aikaa:)

      Poista