3.3.2012

Voiko sanoa että on kevät ....




joooh, voisin ehkä vähäsen kertoo tästä jutusta....
Niinku normaalistikki mulla (ja mun kavereilla), kaikki näyttää aluks tosi hyvälle ja ei oo mitää ongelmia..

.... tässä vaiheessa jo oli vähän savua havaittavissa niinku kuvasta huomaa ja lätyt näytti sitte tuolta......

... mutta eihän tuo vielä mitään! Loppu tulos oli sitte tää......................... :(

älkää nyt välittäkö laadusta, pointti oli ETTÄ LUMI ON SULANUT!!

mulla on joku ongelma, mutta päivän asuaa

ja tässä tää todistus plus kahestakymmenestä asteesta! :)
... jos arska paistaa täydeltä taivaalta, lämmintä auringon paisteessa on +20 todistettavasti ja voi kävellä asfaltilla?
HIHIHI TODELLAKI VOI!
Voi luoja, että on ollu ihana päivä tänään!
Hullu auringon paiste ja lämpö.
Ja en voi edelleenkää uskua, että keskustan kadut on sulana?! Sielä voi kävellä huoletta tennarit jalassa asfalttia pitkin ja nauttia siitä, että jalat ei kastu ja jäädy ja kuole.
On iha hassua kuinka ihmiset on niiiin paljon paremmalla tuulella ko on vähänkää kiva ilma, musta tuntu että kaikki jotka mua on tänää tullu vastaan on hymyilly ja niide silmistä on voinu melkee lukee, että jes vihdoi kevät ja kohta kesä!
(mun harmiksi tässä vielä varmaa ehtii tulla joku pirun takatalvi ja räntäsateet, mutta ihan sama, kaikki on hyvin vielä siihen asti ku tää tilanne pysyy! :D)
Oli loisto juosta tuommosessa säässä, ku oikeen tunsi kuinka aurinko paisto suoraa kasvoille ja lämmitti jalkoja! :)

Ilta suunnitelmat nyt vähä meni puihin, sillä mulla oli suunnitelmissa käydä moikkaa B-junnuja mutta en sitten päässykkää sinne asti ja nyt oonki sitte kotona datailemassa, mutta kelloha on vasta seittemä että täs on vielä hyvin aikaa bongailla jotain hullua! 
Paitsi, että mun on pakko kattoo Terra Nova, olin sitte missä lie, mutta sitä ei vaan voi jättää väliin!
En oo ikinä ollu varmaa mihinkää sarjaan koukussa, mutta nyt oon ihan Terra Novan pauloissa!
Onko joku muuki seurannu sitä? vai oonko ainut ernu :D
hahaha!
Mut jepsis, vietelkää kivaa lauantaita!





muistakaa piristää minua täällä! Ja niiin, postausideoita saa laitella mulle, sillä mulla loppuu ihan mielikuvitus ja nää on iha tylsiä jo:( http://www.formspring.me/eeerika



8 kommenttia:

  1. +20 astetta, nyt menin kyllä ihan sanattomaksi, mitä tämä oikeen nyt on o_o

    VastaaPoista
  2. NIIIINPÄ! olin itekki ihan oomoilasena mutta niin se oli ja siltä se tuntuki! :)

    VastaaPoista
  3. ookko ny raahessa vai hesassa? :D

    VastaaPoista
  4. erika.. SIIS ONKO NUO KUVAT OTETTU NYT???:OO tullaan emman kanssa ens viikolla sinne, pitää kyllä ottaa hieman viileempää vaatetta mukaan mitä ajattelin eka!:D peukut pystyyn et toi jatkuisi ensi viikollekki!:D

    VastaaPoista
  5. on, eilen! :DD
    Hahahha joo kannnattaa, jos tää ilma pysyy vielä tälläsenä sinne asti! Toivotaa parasta ;)

    VastaaPoista
  6. mitä helvettiä! onko helsingissä nuin lämmintä!?? ei oikein oo samannäköstä täälä raahesa :DDDDDD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hahahah auringosa +20 :D No joo, voin kuvitella, onko sielä iha lumista vieläki? :D

      Poista