21.3.2012

Good friends are like stars, you don't always see them, but you know they are always there♥

ansku tekee tortilloja meille!

mud cake ;)



datausta ja syömistä! 
liian viisaat välillä.....

<3

tän piti olla sellane flirtti kuva mut mite kävikää, rakkaat ei pystyny siihen ...

inka, anniina, ida ja minä!

inka, anniina, ida,sini ja rebekka! plus mä taustal :(


ehkä siistein juttu pitkää aikaa, vilkkuvat valot ja musaa ! mullekki kiitos tämmöne toho takapihalle ;)

Tässä on nyt meijä girls night-illan kuvat, kun ne sillon joskus lupasin! :)
Tästä puuttu pari, ku en saanu ihan kaikkia mut näillä mennää!
Syötiin hyvin, juoruttii, naurettii mahat kipeeksi ja poreammeiltiin koko ilta ja yö!
Iha huippu ilta kaikinpuolin, on nii siistiä ko oon löytäny tämmösen ihanan porukan täältä helsingistä ja näihin voin luottaa!
Kiitos vielä kaikille, ootte rakkaita! :)

Viikonloppuna olin raahessa ja vieteltii siellä Roosan synttäreitä ;)
Ja oli niiiiiin huippu olla taas teijä kans pitkästä aikaa ja niinku ylempänä sanoin helsinki porukasta niin en tekis ilman teitä mitään myöskään! Ootte kaikki nynnyt mulle niin tärkeitä ja rakkaita!
Iiiiso ikävä jo nyt:)

Palaillaan asiaan tän viikon aikana vielä, lähen unten maille ja huomenna mun julia kulta saapuuki jo tänne ja tulos taas mahtava viikonloppu !:)

4 kommenttia:

  1. Iholla-Sini? :o näyttää ainaski.

    VastaaPoista
  2. Teillä on ihanan näköne kaveriporukka! :) ootte kaikki tosi upeannäkösiä muijia

    VastaaPoista