25.3.2012

Happy birthday to you...


....happy birthday dear Anniina
Onnistuneet anskun synttärit nyt takana ja oli ihan hullun hauskaa!
Leivottiin kakkuki, jossa oli kuus kerrosta ja voin antaa vinkin, ettei ehkä kannata tarjoilla sitä, jos on porukkaa joka sotkee, sillä se kakku tais löytyy suurimmaks osaks lattialta ja pöydältä, mutta ainaki se oli hyvää :D
Nyt oon siivoillu taas kämpän ja piti tulla lepuuttaan hermoja, sillä mua rupee oikeesti pännii sukkien laittaminen pyykkitelineeseen! :D:D
En tiiä tiiättekö tunnetta, mutta mulla kiehuu aina ko yritän laittaa niitä kuivuun ko seuraavassa hetkessä ne on  aina mulla lattialla ja sitte pitää vönkii ja mönkii sinne alle että ne saa taas uudelleen telineesee ja piru jos vähänkää satut tönäsee sitä telinettä, nii eiköhä kaikki oo taaaaaaaaaaaaaas lattialla.... :( 
ja oon liian laiska, etten jaksa laittaa jokasee sukkaa jotai pyykkipoikaa, en varmaa ees omista pyykkipoikia..... 
Mutta saatte nyt iha hulluna kuvia, koittakaa kestää ja ne on iha satunnaisessa järkässä koska mulla on tässä nyt kahen kameran kuvat...
(kaks melkee ekaa kuvaa, jossa meillä on valkoset mekot, on meijä teatterin tunneilta, meijä piti tehä siis kohtaus ja esittää se sitte kurssin loputtuu kaikille ja mulla ja inkalla oli sitte heinähattu ja vilttitossu-kohtaus:))
värjättiin mun hiuksia, mutta ei ne oikee värjäytyny :(

heinähattu ja vilttitossu<3




my mates! <3

<3



jooooh, missä toinen silmä :(((


minun raahen tyttönen!


happy birthday!





kakun koristelua :D





oooo, namiii




my friends!

 Ja lopuks vielä ihana synttärisankari ansku:

 

10 kommenttia:

  1. ootte kaikki tosi nättejä!:) ja nuo sunhiuksen on ihanat!:o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi että kiitos paljon! :) Mää ite en tykkää yhtää:D

      Poista
  2. voi rakastan tota sun tukkaa ehkä eniten!<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hmh no voi ihana, kiitos! <3 ei oikee mua nappaa noi :D

      Poista
  3. millä sä saat nuo sun hiukset tollalailla kiharrettua?:o oikeesti nuo sun hiukset on nii ihanat!!!!!!!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no mulla menee luonnostaanki jo tolleen, sitte vaan suoristuraudalla kiharran niitä lisää, että ne on sillee "pöyheemmät" :)kiitos paljon!

      Poista
  4. mistä tuo sun toppi on? :)

    VastaaPoista