8.3.2012

F*ck this shit, i`ll be a stripper



tässä oon kuulemma mää..... hyvin paljo mahollista!





Anniina osaa panostaa...

toisin ku inka, jota ei näköjää kiinnostaa yhtään..... :D Minä ja eleonoora kyllä yritetää parhaamme, mutta menetetty tapaus ;)

mun fiilikset matikasta..................

ja inkan fiilikset.... epäilemättä todella mielenkiintoista!

tässä vielä mun rakkaitten miekkosten leipoma mokkaruutu, nami!

Hellou hellou taas!
Viikko vierähtäny tosi nopeesti ja huomena on jo perjantai?! Oon ihan kujalla päivistä ko en oo tajunnu yhtää tän ajan menoo :D
Tähä viikkoo on mahtunu kaikenlaista, hifkin pelistä leipomisee, niinpä on ihana päästä lauantaina viettelee tyttöje iltaa ja rentoutuun poreammeeseen ja juoruilla juorukiintiö täytee!

Tän päivänen matikan tunti ei oikee ottanu tuulta purjeisiin ja koko tunti meniki sitte vähä muun ko matikan parissa. Niinku kuvista näkee, kaikki ei meillä oo aina kohillaa mutta tätähä tää elämä on ;)
Näille voi nauraa nyt ja voi sitä naurun määrää sitte joskus ku löytää parin vuoden päästä nää kuvat uudelleen! Mun kamera oli tän päiväsistä otoksista ihan täynnä jotain niiiiin julkaisukelvottomia kuvia että apua :D
Nyt otetaanki kaikki irti tästä elämästä ja murehitaan sitte joskus vanhana. Niinpä tehää ittemme tyhmiksi ja hullutellaa siihen asti ku se on mahollista!
Muistakaa teki tää, nautitaa nyt kunnolla ja nauretaa vanhana!


Ps. Elsa jos satut lukeen tätä niin oli ihana jutella pitkästä aikaa ja tosi kiva nähdä! :) <3


4 kommenttia:

  1. i am sexy and i know it!! t. minä :))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. pitäskö tähä laittaa että im sexy and homeless! siinä sulle ko aina hoilaat tota ;)

      Poista
  2. Voikko tehä postauksen sun kodista?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mää oon periaattees tehny siitä jo tai siitä on kuvia aiemmissa postauksissa. Mutta tarkotitko mun kämppää helsingissä vai raahen kotia? :)

      Poista