28.3.2012

ei yhtää kivaa...

Mää oon niin heikossa kunnossa.
Mulla on tosi korkee kuume, flunssa, yskin verta, kaikki tulee ulos mitä suuhun laittaa ja hirveen heikko olo, en pysty käveleen 7 metriä vessaan :D
En voi ymmärtää miten just koeviikolle sattu tämmönen olo, ensinnäki oon iha tosi harvoin kipeenä ja nyt oon semmosessa kunnossa etten ikinä oo ollu.
Oon siirrelly kokeita ees taas, että pääsen niihin ja tänää oli sitte matikan koe, mikä oli todellinen virhe.
Inkan kans käytii ostaa jotai kurkkujuttuja ja en meinannu päästä perille. Kiitos inkuli silti<3
Tää teksti tuottaa hankaluuksia, mutta voin maata tässä samalla ja pitää pieniä taukoja, tähän on menny noin 30 minuuttia.

Haluan vaan kotiin.
Sinne missä ois äiti ja iskä pitämässä musta huolen.
Tuomassa kuumaa mehua ja hoivaamassa mut kuntoon, mut ei.
Mä oon yksin kämpillä ja musta tuntuu että mä kuolen tähän paikkaan.
Tulkaa hakemaan mut pois ja viemään kotiin :(


Ps, anteeks tää valitusvirsi mutta mun oli pakko tulla purkaa jonnekki mun paha olo....

8 kommenttia:

  1. Musta sä oot tosi suloinen ihminen, osaat jotenkin tosi tunteellisesti kirjoittaa<3 Ihana tämä sun blogi, kirjoittelehan tulevaisuudessakin:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos illan piristyksestä! Ihana kommentti, jatkan kyllä siihen asti kunnes rupea kyllästyttään! :)

      Poista
  2. Voi koitappa parantua!! Syö sinkkiä se auttaa:)) Ja koita pärjäillä siellä! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Iitu oot rakas<3 kiitos mä oon vedelly jo kaiken mailman dropit jopa sinkkiäki! :) mää yritän parhaani!

      Poista
  3. Voi pikkusta <3 Tuun syöttään sulle kanakeittoa

    VastaaPoista