10.6.2012

ehkä se kesä tuleeki!




Helloouu!
Mun teki iha hirveesti mieli tulla postaileen kesäkuvia, koska vaikka ulkona sataa tällä hetkellä vettä ja on iha ankee ilma nii silti mulla on ees jotenki kesäfiilis mitä ei oo todellakaa ollu viikkoon!
Kesäloman eka viikko on nyt takana ja niinku jo äske sanoin, nii ei tosiaa oo tuntunu kesältä ennen tätä viikonloppuu!
Perjantaina hyppäsin junaan ja matkustin tosiaan helsinkii koekuvausten 2. kierrokselle, se oli sellane extempore -lähtö, koska mulle soitettii niistä keskiviikkona ja sitte tänään aamulla olinki jo raahessa takas:)
Tommoset on jotenki tosi ihania, just kesä on tarkotettu tommosten juttujen tekemiseen.
Aion iha varmasti tehä uudellee tollasia reissuja, hypätä aamulla junaan tai lentokoneesee samana aamuna ko oon päättäny että nyt mennää ja kattoo että mistä löydän itteni sitte vähän ajan päästä!
Jote varokaa vaa inka tai anniina tai kuka vaan kamuseni helsingistä, voitte herää aamulla siihen että mää oon jossai teijän ovella koputtelemassa ja kysymässä onko aamupalaa! :DDD

Mutta niin, toivottavasti teillekki välitty ees vähä kesäfiilistä, koska vihdoin se on rantautunu tänne!
Kattelin forecaa ja rupee jo pikkuhiljaa näyttää lämpötiloissaki  nousua jote rannat täältä tullaa :)
Mää lähen nyt nukkuun, koska aamulla meen käymää tekee iskälle yhen työpäivän koska oikee sihteeri on lomalla huomisen päivän.
Nähdään ja palaillaan!:)

4 kommenttia:

  1. Voi! mullekkin on kyllä kesäfiilis aivan tullut! tänää olin töissä vaan ja otettiin tyttöjen kans pihalla aurinkoa?! heh mistä mulle maksetaankaan? :-D jatkuis nyt vaan ihanan lämpimänä

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi että ihana, hahah mutta hyvä jos on tommone työ nii voi välillä vähä ottaa taukoo työstä ja palvoo arskaa ;)
      Määki tänään lekottelin mökin laiturilla ja otin aurinkoo, aivan ihana keli oli ja todellaki, toivottavasti jatkuu lämpimänä! :))

      Poista
  2. Heips! Mua alko kiinnostaan että mitkä koekuvaukset sulla on?:) Ootsä pyrkimässä malliksi vai tajusinko mä ihan väärin?:D
    Jja sulla on kyllä tosi kiva blogi, tykkään ihan älyttömästi<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heii! En oo pyrkimässä malliksi, ei ihan näillä mitoilla sinne asti päästä,tässä oli nyt kyse leffasta. Pääsin toiselle kierrokselle ja sen takia sitte kävin helsingissä viikonloppuna ja nyt soittoa ootellessa että miten siellä meni :)
      Voi että, aivan ihana! Kiitos :)<3

      Poista