5.6.2012

Vika viikko

Helloo!
Tää tyttönen kirjottelee nyt taas kotoo Raahesta ja oon iha ulalla vieläki, oonko todellaki täällä nyt.
En ymmärrä että oon ollu täällä jo monta päivää, koska koko ajan on sellane tunne että millon mun lento lähtee tai apua huomenna mun pitäs olla matkalla jo helsinkii ja äää kaikki on iha sekasin :D
Oon varmaa jossai raaheshokissa! :DD
Mutta ei se mitää, ehkä mää totun taas tän paikan menoon ja on iha jees ottaa rennosti ja vaa olla, eikä tarvi koko ajan olla jossain menossa ja kävelemässä kiireessä.
Iha chilliä, pakko myöntää. voin vaa lojua ja olla kaikkia ihania kamuja täällä !
Oke en voi lojua, koska kesäkunto (...) mutta periaatteessa.......

Lisäilen kuvia mun vikalta viikolta helsingissä, hirmune ikävä jo kaikkia ihmisiä!
Onneks inka on soitellu mulle maratonpuheluita parin päivän aikana nii on lievittäny ikävää edes vähän.
Oli ihan kamalaa astua lauantaina junaan, ku kaverit jäi lasin toiselle puolelle. Itkuha siinä tuli kaikille meille, mutta onneks kesä menee äkkiä ohi ja nähdään taas :)





Koulussa perjantaina oli KONE:en aamunavaus.
Melkeen kaikki opettajat oli lavalla esiintymässä ja siellä ne keikku ilman paitoja, kaislahameissa, peruukeissa ja ties missä hepeneissä ja laulo mm. Lady Gagaa !
Ehkä maailman paras aamunavaus ikinä, naurettii ittemme iha kuoliaaks ja voi kyl sanoo, että jos kallion oppilaita sanotaa lahjakkaiksi nii nii on kyllä opettajatki, iha mieletön show! :D
Sen jälkee oliki ilmasta hattaraa, pitsaa ja jäätelöä ja pomppulinna... :D





Osallistuttii inkan kans sellasee pomppupallo kisaa ja inka pomppi ekana maalii ja voitti sixpackin fantaa.
Muut osallistujat oli ehkä 10 vee, mutta se ei meitä haitannu eikä niistä ees ollu vastustajia meille ;)

ennen mun junan lähtöö, tässä osa porukasta!
Mutta nyt lähen tästä lenkille päin jos tuo sadekki vähä hellittäs, heipodei!
:llä erika



6 kommenttia:

  1. erika sua ikävä! Sori ku en päässy la :( pidä hauskaa siellä! Tuutko kuopioon kattoo anniinan esitystä :)? t.Sini

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mullaki iha hullu! No ei tosiaankaa haittaa, sulla oli sentää Albertin valmistujaiset! :)
      Tuun iha varmasti, en vaa tiiä yhtää missä välissä vielä:)
      Pidän ja pidä säki siellä, toivottavasti sielä ees paistaa aurinko ko täälä ei ainakaa ... :DD

      Poista
  2. VOIKO VESIMELONIA SYÖDÄ NOIN

    VastaaPoista