26.4.2013

21 viikkoa


1. jakso


2. jakso


3.jakso

Huhhuh mikä haikeus!
 Miten yhistä kurssivalinnoista ja lukujärjestyksen teosta ja viimesen vuoden suunnittelusta voiki tulla näin suru puseroon?
Enkä mää nyt tarkota sitä että mää täällä mun sohvalla pillittäsin menemää ei en, mutta se että tätä vuotta on menossa viimene jakso, viimeset viikot ja mun kesäloma alkaa jo 24.5, saa kyllä jotenki hassun fiiliksen aikaan. Samalla mä oon niiin onnellinen, niin ylpee, niin ilonen kaikesta siitä mitä mä oon saanu kokee ja samalla niin epävarma, nimittäin niin vähä aikaa enää on jäljellä ku mää opiskelen tässä koulussa. Sitte mä oon taas takas raahessa.

Kesän jälkee mää palaan kolmeks jaksoks takas helsinkiin ja sitte lukulomalle raaheen ja sitte oonki sen jälkeen toivottavasti ylioppilas.
Y L I O P P I L A S ?
Mulla on tasan 21 viikkoo koulua jäljellä tässä lukiossa ja sitte mä oon valmistunu. En ymmärrä, minä jolle koulukirjan ottaminen käteen on ollu vaikeempaa ko muuttaminen uuteen paikkaan, minä jolle kokeisiin luku on tarkottanu käsitettä ei sun tarvi avata sitä kirjaa, minä joka kirjotin ensimmäisistä ylppäreistä luultavasti M ilman kummempaa panostusta. Minä joka oon vaa eläny siinä luulossa, että oon tässä koulussa ikuisuuden, mutta ehei se on kohta jo ohi.
hahaha, nyt kyllä voi ehkä jo alkaa sanoo, että oon hoitanu tän homman kotiin uskomatta siihen itekkään!
Tää saattaa olla eka asia, mistä voin olla oikeesti ylpee mun elämässä. Siitä että oon onnistunu rakentaan kaiken uudelleen uutee kaupunkiin ja vieläpä ihan okei onnistuneesti!
Nyt lähen kehittelee jotai kivempaa perjantaitekemistä!

Ihanaa viikonloppua!


12 kommenttia:

  1. en nyt ihan tajua että mistä oot ylpeä, siitä M:stäkö? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. " Samalla mä oon niiin onnellinen, niin ylpee, niin ilonen kaikesta siitä mitä mä oon saanu kokee" ja siitä siis tossa viimesessä kappaleesssa että valmistun :D Tosta M:stä ei nyt voi olla kauhee ylpee :D

      Poista
  2. olipas herkkää tekstiä parhaus.

    VastaaPoista
  3. mitä lukion jälkee??

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. saatan joutua pitämään välivuoden jollon oon varmaankin raahessa, mutta jos en pidä niin sitte oikiksessa toivottavasti opiskelen :)

      Poista
  4. ootko hyvä kouluss? mikä sun ysin ka oli ?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no sellane perus, en todellakaa mikään 10 oppilas enkä mikään vitosenkaan, sellane peruspärjääjä :D Ysin ka oli muistaakseni melkein 9 :)

      Poista
  5. millane on sun nykynen keskiarvo? mistä aineista tulee parhaita ja mistä huonoimpia? :--D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. en oo laskenu koko lukion aikana mun keskiarvoa, mutta luulen että +-o 8 :) Ja parhaat tulee niistä aineista mitkä mua oikeesti kiinnostaa, niinku yhteiskuntaoppi. Sitte kaikki taideaineet, teatteri, tanssi ja lisäks liikunta on kymppejä. Huonoite on menny kaikki bilsa, mantsa jne jotka ei kiinnosta mua yhtään, mutta niistäki nyt onneks oon suoriutunu ihan hyvillä arvosanoilla.

      Poista
  6. onks sun mielestä 9 keskiarvo "sellanen perus" :DD
    ja miks ihmees et oo tosta M:stä ylpee :o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. niin kasin keskiarvo on iha perus :D Toi ysin ka oli sillo ko olin yläasteella eikä mun ka oo todellakaan enää 9 :D Oon siitä ilonen, että niin vähällä vaivalla mitä sen eteen tein nii arvosano on tollane luultavasti, mutta tiiän, että pystysin parempaan ja se siinä ärsyttää :D

      Poista