15.4.2013

Miksi naiset rakastuu renttuihin?



perfect mornings

treenausta ja hullujen päivien saalista

kevät vaatteiden testailua ahhhh

ystäviä ja hyvää ruokaa


Hellureii taas!
Kaiken lupauksin keskellä mää haarakorva jätin mun mokkulan viikoksi raaheen ja nyt ko kävin kotona viikonloppuna niin sain mun rakkaan kapistuksen takas vihdoin! :D
Jotenki tuntuu että elämä rullaillee nii tasasta tahtia eteenpäi ja ilman mitää suurempia tapahtumia. Silti jaksan hymyillä ja olla jotenki hyvällä tuulella, sillä kevät on oikiasti täällä. Vihdoin pääsee pinkoo tonne kuivalle asfaltille lenkkarit jalassa auringon ehkä jopa kuumottaessa selkään. Tätä mää oon oottanu ja nyt se on täällä. En oikee ymmärrä että nyt on jo huhtikuu, tai itseasiassa jo sen puoliväli?? Oonko tosiaan ainut joka on jotenki eläny jossai tulevaisuudessa tai jottai koska aika on vaa lentäny eteenpäin. Ehkä nyt voisin alkaa nauttia yhestä päivästä kerrallaan niin ehtisin tajuta päivien tapahtumat ja ajan kulun :D
Niin paljo asioita on tässäki välissä tapahtunu, mutta ei siltikää mitää suurta.
En tiiä, hauskaa mutta tyhmää! :D


Tässä kuva joka kuvaa mun aamua!
Iha mieletöntä, aamupala ja pieni briiffi tulevaan työhommeliin ja ekat videon kuvaukset kuvattu ja huomenna ja keskiviikkona jatkuu vielä.
Loppuviikostaki tulossa kiva, sillä mun kamunen tulee raahesta käymään täällä ja siinä lentääki aika torstaista sunnuntaihin varmaan ku siivillä.

Life is good!
Vieläku sais hoidettuu kaikki pakolliset koulujutut pois alta ja reissun varattua niin kaikki ois vieläkin pikkusen paremmin <3
Ihanaa alkavaa viikkoa teille, palataan asiaa!




8 kommenttia:

  1. kuka on tulossa raahesta =)

    VastaaPoista
  2. voitko eerika vähä valasta mua että mikä videojuttu ja työjuttu... :) liittyykö tää jotenki clamos studioon vai HÄH???

    VastaaPoista
  3. ♥ voi ihana, tää raahen murre vaikka asutki helsingissä "oikiasti" ja "jottai" :D

    VastaaPoista