4.4.2013

Lomakuulumisia!



Perus lomailua

snoukkausta levillä!

Hyvää ruokaa ja mökkeilyä Levillä!

Kuvailua miikan kans

<3




Juu ei tää mun comeback tänne blogin puolelle alkanu iha niin niinku suunnittelin!
Eilen olin jo melkee silmät kiinni ja unessa ko jostain hiipi mun aivoihin tunne, että nyt on joku vinosa ja samantien tajusin että lupasin tulla bloggailee. No miten kävikään, minä värkkään hirveen postauksen ja alan latailee kaikki kuvat niin eiköhä tää mun mokkula tee tenät ja ei suostu lataa ainootakaa kuvaa. Siinä mää sängyn reunalla istun silmät ristisä ja yritän oottaa että josko ne kuvat lattais vaan eipä näy loppua loputtomalle tiimalasille, heitin äksää koko systeemille ja löin konneen kii ja pistin nukkuu! :D

Tänäänkää ei yhtää paremmalla fiiliksellä tää mokkula oo, meijän wlan lähti johonki piiloo koska mun pikkuveli ei saa tehtyä mitää muuta ko pelattua nii se on nyt huis helevetisä ja minä oon mun raukkamokkulalla täällä ja eihä tästä tuu mittää! Tossa kuitenki ees noi vähäset kuvat mun kuluneesta lomaviikosta, nyt lähen polkee hirveetä kyytiä taas autokoululle istuun tunneille! 
Palaan asiaan sitte ko saahaa meijä langaton netti takas! :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti