23.8.2011

postaus jonka piti tulla jo raahessa ..






.... hahaha, eli siis tässä niitä vähäsiä kuvia mitä mun piti jos postailla raahessa ennen lähtöö :)

Mitäs muuta...? Viikonlopun tosiaan viettelin siellä raahessa, niinku edellisessä postauksessa lukiki ja sen jälkeen oon ollu vaan koulussa ja puurtanu näitä pirun kotitehtäviä, missä välillä tuntuu että ne syövyttää mun aivot jo tässä vaiheessa. Ei ne ees oo vaikeita mutta mistä löytää sellane hullu motivaatio panostaa kaikkeen?? Jos tiiätte, niin mulle voi heittää vinkin... :DD
Tänään kävin ostaan ihan super sulosen villapaidan/ponchon ja se on uus mun rakkausvaate! :) Samalla ostin hiuksille sellasen kosteus-suihkeen. Kuvailen ne vaikka huomenna! :))
Huomen meillä ois ryhmäytyspäivä mustasaaressa ja ennen sitä pitäs löytää kiasmalle, ja mulla ei oo mitään hajua missä se sellanen paikka oikee sijaitsee. Vaikka oon käyny siellä!! Onneks sain hyviä ohjeita ja nähään parin kaverin kans jossain puolimatkassa niin jospa yhessä suunnistettas sitte sinne :)
Pitäkää kiva tiistai -ilta ja tämä lähtee nyt suihkuun päin !


-erika

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti