13.8.2011

uus kaupunki, uudet mahdollisuudet!




















Heissanveissan!

Tämä tyttö kirjottaa nyt tätä blogia helsingistä! Aattelin vähä muuttaa sisältöä nyt, että kirjottelisin myös siitä (kaiken muun lisäksi tietenki) että miten täällä menee. Miltä tuntuu olla pikku kaupungista kotosin ja muuttaa suomen toiselle puolelle, asua yksin isossa kaupungissa ja sillee. Mutta en todellakaa rupee avautuu tänne mitenkää ettei tarvi pelätä mitään angsteja tai muita pitkiä stooreja! :D
Nää päivät torstaista lähtien oon vietelly helsingissä, kierrelly kaupunkia ja käyny nopeesti vielä lukiolla ennenkö se sitte tiistaina alkaa kunnolla! Oon tosi mielissään siitä, mulla on ihan mahtavat pääaineet, teatteri ja tanssi, ja ootan innolla nuita tunteja!
Mulla ois kuvia joita oon ottanu ennenko tänne tulin mutta en oo saanu aikaseks vielä siirtää niitä tänne konneelle niin postailenpa niitä sitte vielä paremmalla ajalla! :)
Tännää käytiin lintsillä ja oli ihan sikana porukkaa, joutu jonotteleen laitteisiin vartista puoleentuntiin.. Oli vähä erilainen meininki ko toukokuussa jollon viimes täällä kävin, sillon pysty juokseen laitteesta laitteeseen ilman jonottamisia! :D
Lisäilen jotain weheartin kuvia jotta tää sais jotain väriä! :)



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti