19.8.2011

Voi mua.... :D


oon ihastunu ihanan hirmuna kaikkiin villapaitoihin!!

hahaha, oon halunnu aina skeitata mutten ikkää oo tehny sitä, muutako testannu :(



Hahhaha, tohon otsikkoon liittyy nyt miljoona voi mua-asiaa :D Ekaks etten oo postannu miljoonaan vuoteen, mutta se kyllä johtuu ihan siitä että tää muutto on ollu täsä ja sitte koulussa oon ollu joka päivä melkee 4, sen jälkee kotiin ja oonki ollu niin väsy etten millää oo ees jaksanu aatella että mitä kirjottasin :D Toiseks, mun PITI ottaa kameran piuha mukaan, että saan kuvat koneelle mutta arvaappa kuka unohti sen ja nyt ko mulla ois ollu aikaa ko oon junassa...... ETTÄ VOI MUA! :(

Mutta niin, tänään meillä oli Kalliossa meidän ekojen tervetuliaisjuhla, ja meijän piti pukeutua katulapsiksi/orvoiksi. Oli kyllä ihan mahtava loppupäivä sitte mutta olin oottanu jotain kananmunia päähän, tai kolmosten autojen työntelemistä kauppaan koska joissain kouluis tää on ihan normii ja olin ihan sillee että voi luoja jos tosiaan saan jotain majoneesia päähän.. :D Mutta ei, meillä oli tosi rentooo! :)

Muuten päivät on menny aika samalla kaavalla kouluun ja kotiin ja jne! Flunssa yritti puskee päällä alkuviikosta ja sen takia olin ihan kotona kooooko viikon  :D NIII JA PAKKO HEHKUTTAA, meijän teatterin kurssi vaikuttaa ihan sika kivalta ja oon tosi mielissäni siitä. Ekas kurssisa ei viel oo mitää proggigsia mutta ehkäpä sitte :)

ps.YRITÄN parantaa tapani ja postailla enemmän koska kohta mun kaikki lukijat häviää jonnekki ko en ikää postaa :D Ja saatte taas tylsästi jotain random kuvia koska piru vie jätin sen piuhan :(


Ainii, kohta mua ottaapi lontoo! ;)

2 kommenttia:

  1. Ihana, kun joku uskaltaa lähteä pois kotoa opiskelemaan ja toteuttamaan omaa juttuaan! Nostan hattua :)

    VastaaPoista
  2. hihihi,kiitos! välillä pitää tehä unelmista totta vaikka se tuntuuki vähä hurjalta! :)

    VastaaPoista