29.8.2011

You`re gonna catch a cold from the ice inside your soul









Jihuu! :)
Tässä ois kuvia mun kämpästä, ikävä kyllä niistä tuli kamalan rakeisia ko muokkasin niitä tällä mahtavalla muokkausohjelmalla jonka kone omistaa :D:D Eli siis, tähän mun kämppää kuuluu makkari, keittiö, olohuone (ne kaikki näkkyyki noissa kuvisa) sitte on vielä eteinen, kylppäri ja terassi. Nuista en sitte ennää ottanu kuvaa ko en hoksannu ko vasta sitte ko olin siirtäny jo kuvat koneelle :(
Onhan tää vanha, mutta ihan kivan kokone kuitenki. Yleensä opiskelijat saa sellasia yksiöitä, mitkä on ihan hirmu pieniä luukkuja niin mulla on sentää kaksio! :D:D Ja pikku hiljaa tästä tulee mun näkönen enemmän, kunhan saan lisää tavaraa tänne.

Tänään oon ollu ihan ylipirtee, tunneilla nauroin vaan ja oisin voinu heittää vaikka kärrynpyörää. Enkun tunnillakaa en voinu puhua koska jos oisin avannu suun niin ei sieltä ois sanoja tullu vaan naurua enemmänki! Onneks sitte pääsin teatterin tunneille riehuu :D
Johtunee ehkä viikonlopusta tää pirteys .. Se oli jotain niiin extemporee että ei oikeesti mittää järkiä! Haluaisin niiin kertoo teille mitä kaikkee hulluu koin mutten oikee voi :( ehkä joskus myöhemmi ;)


Tän illan oon viettäny Gleen parissa ja vähä siivoillu! Mutta nyt rupee tää virta loppuu tältä tyttöseltä niin taitaa matka käyä kohti suihkua ja sitte unten maille!
Hyviä öitä ♥

10 kommenttia:

  1. MAKIA KÄMPPÄ SULLA! PERKELE KÖ KOMMENTOIN JO KERRAN MUTTA EI VISSIIN TULLU >:(

    VastaaPoista
  2. HAHHAHA NO EN NYT TIIÄ ONKO TÄÄ NIIN SUPERHYPER MAKIA! :D mutta kiitosta vaan ja ei oo tullu !: DD piru, en voi julkasta näitä mun google-tilillä :o

    VastaaPoista
  3. No tuo just on siisti, ja yllättävän iso :o

    VastaaPoista
  4. hihihh, ja jep tää on aika iso! :)

    VastaaPoista
  5. Ihana talo sulla! Kateellisena katselen...

    VastaaPoista
  6. hihihi, voi ihana! kiitos :))

    VastaaPoista
  7. Ihana ulkoasu tällä sun blogillas! Käy kans tsekkaa mun blogi: jthefeeling.blogspot.com

    VastaaPoista
  8. Voi kiitos! :)) käyn juu! :-)

    VastaaPoista