27.10.2011

Haaste!

Säännöt ovat seuraavanlaiset:
- Kiittää haasteen antajaa
- Antaa haaste kahdeksalle bloggaajalle
-Ilmoittaa näille kahdeksalle haasteesta
-Kertoa kahdeksan satunnaista asiaa itsestään.





-Kiitos Karita, Jonna ja Iiv tästä haasteesta! (joku muuki on ehkä saattanu haastaa mutta nuo nyt muistin! :D)
- Onko ihan pakko haastaa 8 ihmistä? :s




1. Oon tällä hetkellä 15-vuotias tyttö Raahesta, joka muutti kesän lopussa Helsinkiin opiskelemaan ja asumaan. Asun yksin.


2.Pelkään ukkosta melkeen eniten maailmassa, meinasin kuolla siihen toissa kesänä.


3. Inhottavin tapa on ehkä että syön koko ajan purkkaa, ei ois päivää ettenkö ois syöny sitä :D


4.Tykkään ihan hulluna kaikista poikamaisista jutuista! Oon ajanu ihan pienestä asti mikroautoilla, käyny jääkiekkopeleis 3- vuotiaasta etteenpäi, pelannu futista, leikkiny autoilla pikkusena, rakastanu legoja jne.. (kirjotetaanko se noi?) :D


5. Rakastan näyttelemistä ja toivottavasti se on tulevaisuudessa mun ammatti, tai ainaki tosi tärkee harrastus sitte työn ohella! :)


6. Oon kaatunu ala-asteella hiihtokilpailuissa, tai niiden jälkeen oikeestaan. Ja sain tikit silmäkulmaan... 
Ja Jannella on samassa kohassa ollu sen tikit, btw! :D


7.Oon harrastanu n. 13 vuotta voimistelua.


8. Oli vaikee keksiä sellasia asioita itestä mitkä saattas kiinnostaa muita, olin niin lähellä kirjottaa joka kohtaan jotain että "en tykkää kissoista", "lempiruokani on makaroonilaatikko" .. :D




Ps. Tänään vielä Lontoo kuvat! kuka enää uskoo että ne tulee ko oon sanonu niin jo miljoona kertaa? :D


ja oikee 8 asia: Haluaisin ranteeseen pienen jonku kivan tatuoinnin :)



1 kommentti: