6.10.2011

HOLIDAY ♥

Hihihihi!

Oon iha ylipirtee ko oon nukkunu niin vähäse että tekkee vaa mieli pomppii ympäri taloo, eikä se yhtää auta että pääsen huomenna lomalle ! Aah, ihana viikon syysloma, jollon saa taas nollata ajatukset ja nukkua kaikki univelat pois! Ja alottaa sitte taas viikon päästä uudella innolla opiskelee, kivasti vaihtu tänään jaksoki niin sitte viikon päästä voi alottaa ihan puhtaalta pöyältä akut ladattuna :)

Huomenna lentelisin sitte kotia päi ja kaikki rakkaat soitelkaa mulle sitte ko oon siellä, haluaisin niiiiiiin nähä teitä kaikkia! Oon ihan mielissää ku pääsen näkemään kaikkia kavereita ja jopa hengaan niitten kans ko on sentää niin paljo aikaa! :) Ja tietenki pääsen murun kainaloon!♥

Nyt alan tekemään kaikki muut asiat valmiiks, niinku esimerkiksi mahuttaan ostamaani takkia jannelle tonne mun minimaaliseen laukkuun, se on jo puoliks siitä täynnä vaikka mun pitäs saada sinne sentää koko viikon MUN OMAT vaatteet mahtuu,nyt on iso ongelma! :D::D ehkä mää handlaan tän vielä jotenki! :D

Loppuun meijä kaverikuva ja jotain random kuvia, ko ei oo nyt omiakaa :((
Hihihi, viettäkää teki ihana syysloma joilla se on nyt ja neki joilla se on viel eessä nii sitte!



awws♥

2 kommenttia:

  1. Oooi ku ihana kirjotus taas ♥ Ihanaa Raahen matkaa!

    >> hauvanelamaa.blogspot.com

    VastaaPoista
  2. ihana noora, kiitos! <3
    käynpä tsekkaa ton ko nyt sain linkin vihdoin ;)
    -erika

    VastaaPoista