24.10.2011

KUNTOKUURI...

Hehehhe, terve taas (pitkästä aikaa?) :D

En oo ehtiny kirjottelee pitkään aikaan ko ollu taas ihan hirviästi hommaa, Julia oli mun luona keskiviikosta sunnuntaihin ja päivät sen kans hurahti niin nopiasti että sunnuntaina huomas että piru tyttöhä lähtee jo nyt kottii! Oisin pitäny sen täällä vielä pitempään! :) Viikolla päivät meni koulussa ja oli ihana huomata kui julia innostu ihan täysi kalliosta ja senki suunnitelmissa kiiltelee tänne haku.. Eipä sitä koskaa tiiä ;) Perjantaina ja lauantaina shoppailtiin ja käytii kaakaolla ja muuten vaan hengattiin! Oli ihana ko olit täälä muru! <3

Ja nyt sitte itse otsikkoon, tosiaan mulla on alkanu ihan hirviä kuntokuuri! Tai oikeestaa päätettii julian kans laittaa elämä nyt järjestyksee ja treenata oikee kunnolla, se raahesa ja mää sitte täälä! 
Tännää sitte heti Jani Toivolan jälkeen lähin juoksee oikee kunnon lenkin ja juoksin ja juoksin, sitte lenkin jälkeen tein varmaa sata vattalihasta ja miljoona punnerrusta ja selkiä ja yms! Jospa ne ylimääräset lähtis tällä pois ja unelma kroppa ois kohta mun....
Katotaa vaa että kauanko jaksan tätä :D:D Mutta ois tarkotus hankkia salikortti tuohon mun tien toisella puolella olevaan saliin ja siinä ei ois ongelmia sitte ainakaa käyä ko tuosa vieresä kerta on! :D

Sitte oon jo iha mielisää, sillä mulla on kahen viikon päästä tai tarkasti kahen viikon ja kahen päivän päästä sweet 16 ja inka ja anniina aiko suunnitella mulle jotain tosi super kivaa, hui! ;)

Huomena ois tv-sarjan kuvaukset pasilassa johon ollaa sitte inkan ja anniinan kans menosa ja sielä nähtäs sitte Jukka Rasila! SO COOL sanon minä! :D 
Mutta tää tyttö lähtee kattelee Gleetä ja syömää pupujen ruokaa! :D 





PS. LUPAAN ETTÄ LONTOO KUVAT TULEE SEURAAVAS POSTAUKSES, MUTTEN OO SAANU KAIKKIA VIELÄ JANNELTA! :s

2 kommenttia:

  1. Heiii! ♥ Haastoin sut tekeen haastepostauksen:)

    http://love-are-everything.blogspot.com/2011/10/haaaaaaaaaaaaaste-saannot-ovat.html

    VastaaPoista