8.4.2012

erika ♥ teknologia

tässä inho tämmösiä kohtaan...

taistelua kumpi hallitsee kumpaa.....

alistuminen kävi mielessä mutta.....

loppujen lopuks mää olin kingi! 

Hhahaha, hellureii taas pitkästä aikaa!
Mulla on ollu iha seko pääsiäisloman alku tai oikeestaa koko loma tähän asti :D
Ihana olla taas täällä ja oonki nähny iha hirmusti kavereita ja pitäny hauskaa sitte niiden kanssa!

Niinku ylläolevista kuvista näkee mun ja kaukosäätimen yhteiskuvat (:DD) niin voin kertoo, että mun suhde tollasii vempaimii on aina ollu aika huono!
En ymmärrä mikä mua vaivaa mutta saan heti sekotettua kaikki jutut mihin kosken, iskä oli ostanu meille uuden telkun ja meinasinki sitte saada keskiviikko yönä sydärin kun pääsin kotiin joskus siinä 12 aikaa lentokentältä ja meen olohuoneesee nii siellä komeilee 55 tuumanen iha pirun iso telkkari. Iskällä oli naurusa pidättelemistä ko se näki mun ilmeen....
voin kyllä kertoo ettei sitä kyllä enää seuraavana päivänä naurattanu ko olin vähä testaillu sitä ja sekottanu koko ohjelma-valikon, perus nainen!

Tulin vaan äkkiä päivittelee tämmösen idiootti postauksen, sillä lähen käymää juokseen ku tuolla on niiin ihana ilma! :)
Pitäkää kiva loppuloma ja nauttikaa vielä ku voitte! 

sydämellä erika :


2 kommenttia:

  1. voi ootpa kaunis :) hassui kuvii

    laurabelieves.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi höpsis, kiitos paljon! :) hahah, joo onhan nää vähä, mut se oliki tarkotus! :)
      käyn katsoon ton sun blogin! :)

      Poista