14.4.2012

Ystävä sua tarvitaan, ei yksin pärjää kukaan kuitenkaan. Ystävä, sut muistetaa, ei yksin pärjää kukaan kuitenkaan.

Ja mulle joka kortti täs pakas on rakas

aamupala


Huippu ilta ja yö takana!
Suunnitelmat meni vähä uusiksi ku ansku ei päässykkää tulemaan tänne, mutta vieteltii sitte inkan kans kahestaa iltaa ja oli iha mahtavaa!
Kuvia ei oo kauheesti,mutta tuossa onki ne tärkeimmät;
chillausta one piece päällä
ja hyvää ruokaa ja herkkuja!

Oon oikiasti niin onnellinen, että oon onnistunu löytään täältä sellasia kavereita johon voin luottaa triljoonamiljoona prosenttisesti.
On outoo, että muutin iha toiselta puolelta suomea, iha eri murteen kans ja iha eri elämänkokemuksen kans tänne ja silti mut on hyväksytty sellasena ku mää oon.
Pystytään puhumaan iha kaikesta ja meillä ei oo ikinä tylsää, keksitään jotai nii outoja juttuja että jos joku ulkopuolinen välillä näkis meijä touhut nii vois olla ettei sen mielestä meillä ois kaikki kohallaa, mut sehä se onki parasta!
Kaikille inside jutuille nauretaan niin pitkään ja paljon, ettei oo mitää järkee.

Inkan kans tutustuin heti koulun alussa ja siitä lähtien meillä on ollu iha huippua. 
Inka on sellane ihminen joka ymmärtää mua iha täysin ja mä ymmärrän inkaa!
Monesti sanotaa samat asiat yhtä aikaa ja saatetaa miettiä iha samaa asiaa ja sitte jompikumpi sanoo sen ääneen ja toinen on vaan että "mä mietin just samaa!"
Ollaa jotenki nii samanlaisia, että välttämättä meijä ei tarvi sanoo mitään ees ääneen mutta silti toinen tietää mitä se tarkottaa.
On vaan ihana ko voi olla, eikä ees tarvi olla mitää tekemistä, eilenki kuunneltii inkan ipodilta tai jostai, vaa monta tuntia kaikkia vanhoja biisejä ja maattiin sohvalla ja puhuttii kaikista muistoista.
On niin loisto, ko ei tuu sellasta vaivaantunuttu hetkee vaik ei oo mitää tekemistä, ei tarvi stressata mistään ja voi olla semmonen ku oikeesti on.
Kiitos inka, että sä oot hyväksyny mut tämmösenä ihme raahehihhulina ja jaksat katella mua päivästä toiseen, oot rakas!♥ 

Mä kerron teille vielä joskus anskustaki, mut nyt tästä tulis niin pitkä, että kirjotan siitä sitte johonki uuteen postaukseen! Mut ansku, toivottavasti tiiät, että sä oot rakas




2 kommenttia: