2.4.2012

Life is too important to be taken seriously.

Mun ja inkan kaverikuva!

en tiedä mitä tässä kuvassa tapahtuu :DDDD

sydämelliset terkut inkalta teille! <3


etsi inka.........


inka innostu kirjottelee rakkauskirjeitä...


tosi keskittyny ilme!

TÄLLÄSET KUVAT PITÄS OLLA KIELLETTYJÄ, mutta noooooooin innosaa mä vissiin olin :(

wooou virossa!


eka mua nauratti.....

... sit ku ei ollukaa rahaa karusellii nii ei naurattanu ...




sellanen öööö ollaa täällä ja täällä,  missä pirussa me ollaa?!


fazer maitosuklaa mansikoilla ja vaniljalla <3

EI MITÄÄ JUOPPOJUTTUJA, oli vaa  pakko ostaa ko en oo ikinä tommosista kuullu ja näytti nii hyvältä!


hei hei eckerö line!


Tämmönen viron reissu meillä!
Oli ihan mahtava reissu ja kyllä hävettää myöntää, mutta eka kerta mulle virossa!
En tiiä mite on mahollista, mutta näi on.
Ruotsinlaivat on kyllä koluttu monee kertaa läpi mut viros en oo ikinä ollu. 
Ostoksiaki kerty iha kivasta, ostin kesäks aivan ihanan punasen mekon! En jaksa millää oottaa että pääsen käyttää sitä.
Sitte mustat housut, jossa on kultaset vetoketjut lahkeissa ja taskussa.
Ja jotain pientä vielä!
Mut kaikenkaikkiaa ihan huippu reissu!

Oli  aamulla järkytys avata verhot ku oli tullu iha kamalasti lunta, sinne meni se juoksulenkkien teko tältäpäivältä!
Nyt pitäs hirmusti nostattaa yleiskuntoa ko se romahti ku olin kipeenä ja kolmen viikon päästä kisat taivalkoskella että tässä tulee pikkusen kiirus, mut jospa se tästä!
Nyt tää tyttönen lähtee tekee jotain ruokaa ja sitte kertailee äidinkieltä.
Huomenna vika koeviikon päivä ja sitte keskiviikkona alkaaki uus jakso.
En voi uskoo, että se on todellakin viimenen jakso ja neljä muuta on jo takana.
Hirveen äkkiä menny loppujenlopuks aika ja nyt tuntuu oudolta aatella, että mää oon asunu kohta koko lukuvuoden Helsingissä, siellä iha oudossa paikassa mulle.
Hullua!



4 kommenttia:

  1. ikäkin melkeen riittää...

    VastaaPoista
  2. miten muuten sait ostettua noi? :D tää ei siis oo mitenkää siillee pahasti,tiiäthän? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No emmä tiiä, kävelin tax freehi ja menin kassalle :) hihii juu!

      Poista