15.4.2012

summer is coming!

kesääääääää!!
Istun tällä hetkellä mun terassilla,
 mulla on one piece päällä ja musta tuntuu että mä paahun tähän.
En tiiä voiko sanoo vielä, että kesän ensimmäinen mehiläinen lensi mua päin, mutta kuitenki meinasin saada jonku kohtauksen ko yhtäkkiä sellane suriseva otus osuu muhun :D
Mulla on niiiiin kesäfiilis, etten kestä!
Tässä on varmasti valehtelematta lämmintä varmaa sellanen 20 astetta ja oikee tunnen kuinka mun kasvoja lämmittää ja ruskettaa aurinko!
Kävin aamulla juoksulenkillä ja tuntu siltä, että herra jestas kohta mä voin juosta täällä vaikka shortseilla.
Iha vasta ku kävin juoksee, tuolla oli lunta ja loskaa tiellä ja sai hypellä lammikoitten yli ettei lenkkarit ois kastunu, mutta nyt sitä vaa juostaa iha puhtaalla asfaltilla. Herra jestas että aika on menny oikeesti nopeesti!
Oon jumittunu tähän paikkaan enkä aio liikahtaa tästä ennenkö aurinko menee pilveen, nyt otan varaslähdön kesää ja fiilistelen!
Tästä puuttuu vaa ampparijäätelö, mut ehkä mä kipasen toho kauppaan ja ostan sen!
Nauttikaa kaikki ihanasta sunnuntaista 


6 kommenttia:

  1. ui vitsi ku oot ihanan ruskea tossa kuvassa ! :))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Katoin sitä itekki nyt tällee ko on iha albiino ja voiii, tulis jo kesä ja sais taas ruskettua! :)

      Poista