22.10.2012

mistä tiedät miten tehdä ihminen onnelliseksi, jos et koskaan yritä?


vihanti klo 22.40

Huhhuh, en voi uskoo että oon yöllisen junamatkan jälkee enää ees elossa :D
En ymmärrä miksi pirussa yöjunissa on valot päällä?? Joku valopää voi varmaa kertoo mulle tähä vastauksen.....
Nää valot ei mua vielä hetkauttanu mutta ko nään sen paikan missä mun pitäs yö viettää, ei ollu itku kaukana. Mun penkki oli seinää vasten, siinä vaiheessa sitä ei kauheesti kallistella taaksepäin ja siinäpä istuin sitte 8.5 tuntia yheksänkymmenen asteen kulumasa. GREAT.
Siinä mää pienoisessa lämmössä ja kurkkukivussa yritän nukkua ja eihä siitä mitää tullu.
Aamulla raahauiduin juna-asemalta koululle ja päivä oli täyttä tuskaa.
Teatteritunti meni iha ohi ko oli nii heikko olo ja istuskelinki sitte koko tunnin sielä sivussa...
Loppu päivä ei yhtää parantanu asiaa ko piti lampsia torkkeliin yh3 tunnille, ne tunnit vetää mut iha matalaksi :DD:D
hahaha, ei sentää mutta ei oo vaa oikee paikka mulle :D
Loppu päivästä alko kuitenki naamaki näyttää ilosemmalta ko tunteja oli peruttu ja suunnitelmat vaihtu ja suunnattiin kattelee leffaa!







Käytii kattoo Paranormal activity 4 ja oliha se iha hyvä kaikkien huonojen kommenttien keskellä!
Mää en pystyny kattoo vaa sitä iha pokkana ko nuo kaks pomppi siinä mun vieressä ko jotku hermoheikit ja eihä siitä tullu mitttää ko nauratti :D 
Mutta joo on iha katsomisen arvonen!:)

Nyt täällä lagaillaan Inkan kans sohvalla ja suunnistetaa kohta nukkumaan.
Toivottavasti teillä on parempi maanantai ku mulla! :D
Mutta ihanaa iltaa teille ja hauskaa alkavaa viikkoa toivottelee erika:



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti