14.10.2012

We can dance if we want make it feel alright, temperature's rising, I feel the vibe tonight it`s just me and you


Wohooo!
Siinä yks säälittävä kuva mun perjantaista! 
Sain kyllä kaikki kuvat mutta ne ei jotenki oo oikeessa muodossa ja en saa niitä laitettuu tänne :((
Mutta olin siis alottelemassa mun syyslomaa riihimäellä ja oli kyllä hyvä meno pitkästä aikaa, suurin osa tuolta oli kaikki mulle iha outoja ja niinpä oliki mahtava ko tutustuin illan aikana niin moneen uuteen huippuun tyyppiin. 
Parilla sanalla sanoen oli kyllä TAAS yks hyvä ilta pitkästä aikaa, huhhhuh kiitos kaikille:)



Nyt oon sitten taas kotiutunu hetkeks raaheen, viettelen mun viikon täällä ja ihana olla taas äidin ruokien, valmiiks pestyjen pyykkien ja siivotun talon kans täällä!
Ihan huippua, aion nauttia koko viikosta iha täysillä ja tästä tuleeki sellanen sportti viikko, koska kaikki täällä on koulussa niin mitäpä muuta voisinkaa tehä ku liikkua, joten mut voi bongailla tuolta lenkkipoluilta ja uimahallista :DD 

Nää oli tälläset nopeet terveiset teille, sillä en oo pitkään aikaan postaillu!
Ihanaa lomaa niille joilla se on ja mukavaa viikkoo niille joilla on koulua:)
<3:llä erika


6 kommenttia:

  1. eks saa otettuu niit kuvii? sielt ylälaidas on semmone kuvake minkä päälle vie hiiren ni tulee "lataa kuva" ja se lataa sen koneelle mut heini ei saanu niit kai kans mut piti muuttaa koneest jotai asetuksii mut jotai piti muutta nii ne saa kyl ladattuu!:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ne latas kyl koneelle mut sitte niitä ei enää saanu auki täällä blogin puolella, en oikee ymmärrä tälläsistä mitää mut yritänpä vielä uudestaa! :DD kiitos silti, ne on mulla kuitenkin koneella jote muistot tallessa ;)

      Poista
  2. aa okei meinasin vaa et jos on sama ongelma ku heinillä oli kai et ei saanu ees oikeessa muodossa koneelle tai jotai mut juu hyvä jos toimi siis! ;D

    VastaaPoista
  3. ihana blogi sulla ! kirjotat kivasti ja kuvat on kivoja :) + oot tosi kaunis !

    http://metenblogi.blogspot.fi/

    VastaaPoista