3.10.2012

The question isn`t can you it is will you?





Nonni nyt se sitte alkaa!
Terveelliset elämäntavat, lisätty liikunta ja kunnon panostus!
En ees jaksa tai halua laskee kuinka monta kertaa mää oon tän päättäny ja varmaa aika moni tietää tunteen ko päättää pistää elämän remonttii mutta sitte se jää viikon tai parin jälkeen. Niin käy mulle AINA, mutta nyt näistä kerroista viisastuneena ja uuden motivaation löytäneenä tää tyttö aikoo oikeesti pitään tän lupauksen kunnolla. En missää nimessä halua laihduttaa miljoonaa kiloa, tässä ei oo nyt siitä kyse, vaan siitä että alan viihtyyn mun kropassa paremmin. Ainut asia mitä haluan, on että kiinteydyn, ei mitään kymmenen kilon pudotuksia, ehei, sillä mää haluan olla edelleen terve!

Aion nyt noudattaa herkkulakkoa ekan kuukauden tiukasti, koska repsahtaminen on niin helppoa ja sitte kuukauden jälkeen otan varmastikki jotain herkkupäiviä, sillä eihä tämmöne jäätelön palvoja voi olla erosta tommosesta hullun kauaa.
Nyt pistäkää kaikki mulle peukut pystyyn, sillä haluan oikeestikki onnistua tässä! :)

Nyt lähen kuluttaa lenkkipolkuja ja juoksee tonne ihanaan ruskaan!
Mukavaa loppu viikkoa teille :)

9 kommenttia:

  1. Saanenko ystävällisesti pyytää et nyt alkaa tekemään uuden postauksen, kiitos

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. saatha pyytää, mutta eri asia tuleeko sitä! :D no ei vaan, mutta ko ei oo mitää kuvia nii voi olla että tekasen tässä videopostauksen jos vaa uskallan :)

      Poista
    2. heii siistiä!!

      Poista
    3. et muuten uskalla

      Poista
    4. yritän yllättää teijät! :D ei sitä tiiä, kerrään täs rohkeutta :D

      Poista
  2. mä en tanssinu vanhoja ja ei se onneksi ees harmita:) ja ennen sitä varsinaista päivää monet sanoki että ei ois sittekäää pitäny tanssia, että ei se niin kivaa ollukkaan:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mua harmittaa sen takia koska tykkään hulluna tanssimisesta ja oon haaveillu prinsessapäivästä siitä asti ko oon nähny wanhojen tanssijoita! Ja nyt oon jo hyväksyny sen karun totuude että en pysty tanssii mutta harmittaa siltikin vaan ei sille vaa voi mittää! :D

      Poista
  3. no sitten:( kyllä sä vielä jostain parin löydät!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. nooo enpä usko mutta ei heitetä vielä kaikkee toivoa hukkaa! :)

      Poista