17.1.2013

Fever if you live and learn

mun makkarin ikkunan näkymä, ihana ku aurinko tulvi munki ikkunaan ja näpsäsin sitte tosta talosta kuvan ku ihanan näkönen ku valo heijastu lumesta.

auringon täyttämä tanssisali 
anskun kaa fiilisteltii alkavia treenejä ja melkee valmista proggista!
ekan biisin asu, wooho!
Hellurei!!
Täällä kirjottaa iha rättipoikkiväsy tyttönen, mut silti iha hirmu onnellinen.
Tänää aamu alko ihanasti vasta 12 ja onnistuinki nukkuun peitto pään päällä ja korvatulpat korvissa herätykseen asti vaikka raksamiehet tuliki tänne jo enne puolta kasia. Sitte ku heräsin auringon paisteeseen, lähin kohti koulua ja tanssitunteja. Iha mielettömän ihana oli treenailla salissa ko aurinkoo tulvi tonne hirmuna ja se vielä heijastu kaikista peileistä, hymyssä suin vedettii sitte viimesiä tarkennuksia ja hiomisia ja ens viikon keskiviikkona onki tän proggiksen ensi-ilta! Jännittää nyt jo iha hulluna, mutta eiköhän se tästä ;) Sitte siitä viikko eteenpäin niin meijän teatteriproggis saa ensi-illan ja huomenna onki sitte koko päivä pelkkää teatteria ja sen puolella taas hiomisia ja läpäreitä.

Pääsin kotiin tänää jo kuudelta ja oon seisoskellu täällä iha ihmeissään, ku on jotenki nii paljo aikaa tehä kaikkee etten nyt osaakkaa tehä yhtää mitää :D Monena iltana oon ollu kotona vasta 9 aikoihin koulusta ja siitä sitte suihkuun ja suoraa nukkuu ja aamulla sama rumba uudestaa, huhhuh :D

Positiiviset asiat on täyttäny mun päivän, sillä ensinnäki mun kylppäriremppa alkaa olee viimesiä silauksia vaille valmis, jes ei enää herätyksiä puoli kaheksalta!!!! Sain tänää aamulla ostettua circukseen wanhojen jatkoille liput ja tajusin että jes pääsen kotiin, huomenna siis suuntaan raaheen viettelee viikonloppua ja seuraavan kerran pääsenki sinne vasta mun hiihtolomalla..
Nyt nostan jalat hetkeks kohti taivasta ja toivon, että oon taas fyysisesti iskussa huomista varten!
Huippua perjantaita ja ihanaa viikonloppua teille !<3


2 kommenttia:

  1. Ei vitsi oot kyl ihan super kaunis!:)

    http://janinah-noboundaries.blogspot.fi/

    VastaaPoista