27.1.2013

myöhäsii aamui, ajattomii päivii










Tuhosti treenitunteja, turhautumista, iloo, naurua, paikkojen jumituksia, kertausta, kommelluksia, uusia tuttavuuksia, uusia ulottuvuuksia ja hirmuna kaikkea sitä mitä on tähän prosessiin liittynyt on nyt takana. Mielettömät 6 viikkoa intensiivistä treeniä ja uuden lajin pariin hyppääminen. Totaalinen rakastuminen tähän juttuun ja mieletön fiilis vieläki esityksistä. Haikein mielin haudattiin tää proggis perjantaina, mut tanssimista ei tähän haudattu. Se jatkuu. Huh, kiitos kaikille niille jotka oli tän parissa jotenki, mun hymy nousee vieläki korviin ku muistelen saatua palautetta. Ihan mieletöntä, show oli loistava ja kaikki teki parhaansa ja niinpä me yhdessä luotii jotai unohtumatonta. 



Tänään heräsin ilman kellon soittoo, siihen ettei mun pidä rynnätä mihinkää vaan mä saan ottaa iha iisisti. Aamupalaa sängyssä ja lempparisarjojen katteluu, ihana sunnuntai. Kuus viikkoo mää on hyppiny paikasta toiseen ku joku sähköjänis, mulla ei oo ollu mihinkää aikaa ku treenit on täyttäny päivän ilta 8 asti mut nyt toinen proggiksista on ohi ja mä alan orientoituun seuraavaan, minkä ensi-ilta on 30.1. Tästä proggiksesta tulee kans toinen unohtumaton juttu mun lukion aikana. Tätä ollaa tehty jo melkee 12 viikkoa ja vihdoin koittaa se että päästää lavalle näyttää meijän taidot tän parissa. Oon ollu tosi onnekas että sain mahtuu tähän jaksoon sekä tanssiproggiksen että teatteriproggiksen, just ne aineet ja jutut mitä oon tullu täältä hakemaanki. Nyt vaa tsemppi päälle ja toivotaa, että nääki esitykset menee nappiin!
                Nyt suuntaan salille treenaileen ja sen jälkeen tekee
 toka vikan yo-essee harjotuksen,
 ihanaa sunnuntaita teille!

8 kommenttia:

  1. onko nuo vikat kuvat sun kotoota vai raahen kodista?

    VastaaPoista
  2. vitsit nuo kuvat sun kodista näyttää kivalta! :) oisko mahollista et laittaisit enemmän kuvia sun kämpästä tänne blogiin?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi ihana kuulla, kiitos! Totta kai, voisin tehä jossain vaiheessa vähän isommanki postauksen mun kämpästä! :-)

      Poista
  3. Sitten jossain vaiheessa ku ehdit ja oot ton kämppäpostauksen tehny, nii voisitko tehä sellasen et muut saa ehotella sulle kaikkia juttuja (esim. puhelin, lompakko, meikkipussi) yms kaikkia tollasia iha mitä vaa, ja sä sit kuvaat ne pikkuhiljaa ja teet tänne sellasen postauksen?:) Ois kivaa vaihtelua!:-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo tietenki, mustaki ois kiva kuvailla niitä juttuja tänne! Kiitos ideasta, yritän toteutella näitä kuhan aika vaa antaa periks! :)

      Poista