25.11.2011

3 viikkoa 6 päivää

. . .  J O U L U U N !


herran jestas, oon ihan joulufiiliksissä vaikka ollaanki marraskuun puolella mutta saahan sitä jo iloita tulevasta! Ja tosiaanki siihen on enään 3 viikkoa ja 6 päivää.


Tänään meillä oli ihana aamunavaus koulussa kynttilöiden valossa ja tuli niin jouluolo, se kyllä tasan kesti siihen asti ko katto ikkunasta ulos ja näki synkkää, märkää ruohikkoa. EN TAJUA, marraskuun loppu ja ei oo ees lunta!! Tuun hulluks :(


Tänään kokeen jälkeen tulin kotiin ja oon ahkeroinu ihan hirmuna! Ette uskokkaan! Oon imuroinu, pyyhkiny pölyt, pessy monta koneellista pyykkiä, leiponu muffinsseja, vaihtanu joulusempiin lakanoihin (hihih) ja vaikka mitä! Musta on tullu virallisesti kodin hengetär! 
En todellakaan tiiä mitä mulle on tapahtunu.. :D


Huomenna onki tiedossa ihan mahtava päivä, sitä ootellessa! ;)
Mutta nyt jatkan mun pirteyskohtausta ja teen vielä jotain hyödyllistä ennenkö simahan sohvalle :D


Viettäkää aivan ihana perjantai-ilta ja nauttikaa viimesistä marraskuun päivistä! hihihihihihih!
JA NIIN, raahelaiset nauttikaa te erityisesti tänään joulukadun avajaisista! oisinpa siellä! se on joka vuotinen perinne, minne ollaan aina menty fiilistelemään tulevaa joulua, juomaan glögiä, kattomaan ilotulituksia ja näkemään hyvällä tuulella olevia ihmisiä. Ehkä nään jonkun ihanan bloggaajan postauksesta joskus sieltä otettuja kuvia ja voin fiilistellä niitä sitten täälä päässä. Mutta niin nauttikaa! <3




aww, sain isiltä ja äidiltä joulukalenterin! Ilman joulukalenteria ei elämästä tuu mittää!








Heissulivei!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti