14.11.2011

LOVE YOU!



fiiiiiilareis!


jälkkäri ja sädehtivät kynttilät!!!


haluaisin vaan sanoo...

...että kiiitos ja ...

...LOVE YOU!<3

aa, sain tän jo keskiviikkona ja kanniskelin sitte tätä ympäri koulua :D

aww, se on niin sulonen! Vertti, mun uus rakkaus!<3

Nää oli niiiiiin siistit ja plussaa, niissä vilkku valot ;DD



Rakas, ethän suutu mulle! <3 tää oli illan piristys!
Hellooo everyone! :)


Aattelin nyt postata näistä mun synttäreistä, joita vieteltiin torstaina 10.11. 
Inka ja Anniina oli järkänny mulle aivan mielettömät synttärit ja just sellaset ihanat mitä oon aina miettiny että sitte ko mää täytän kuustoista niin haluan sellaset ja sellaset synttärit! :D


Torstaina heti koulun jälkeen tultiin mun kämpille ja heitettii ruuat jääkaappiin ja nopsasti valmistauduttiin ja lähettii sitte takas keskustaan inkan luokse. Ihanukset puki mun päälle tollasen sweet 16-nauhan ja Birthday girl-tiaran :D
Ne oli varannu pöydän ihanasta ravintolasta ja syötiin sielä ja pääruoan jälkeen tuli ihana jälkkäri jossa oli sellaset sädehtivät kynttilät! Se oli niiin siistiä! 
Mahat täynnä ja nauru kasvoilla lähettii sitte kävelee kamppiin ja forumiin, kierrettiin sitte ympäri niitä ja oli hassu ko kaikki ihan randomit ihmiset toivotti hyvää syntymäpäivää, jopa anttilan kassaki sano että "jaa sulla on näköjää synttärit! onneksi olkoon!" :D
Kaupunki nolauksen jälkeen tultiin takas tänne, laitettii kynttilöitä kylppäriin ja anniina teki ihanan kauneushoidon; kasvoille, käsille ja hiero vielä niiiden jälkeen! se oli taivas!
Loppu ilta (=yö) hengailtiin ja puhuttii kaikesta ja aamulla kouluun sellasilla 3h yöunilla :D 
Loistavin ilta pitkään aikaan! <3


Haluaisin kiittää vielä kumpaakin, sillä te pelastitte mun päivän ja synttärit! Ootte kultaa, enkä halua ikinä menettää teitä ! Ootte aivan mahtavia ihmisiä, on hassua kuinka tärkeitä teistä on tullu mulle, vaikka ollaanki tunnettu vasta ihan pari kuukautta, mutta teille mää voin kertoo kaiken ja pystyn luottaan. Oon onnellinen että oon löytäny teijät täältä, kiitos ihan kaikesta!<3


Perjantaina lähinki sitte illalla raaheen ja meninki sitte heti murun luokse yöks ja herätys sielläki oli sitte puol 7 ko jannea ootti tupla viikonloppu, lätkäpelit tampereella ja sitte ruoveellä sunnuntaina. Poikaa en sitte nähnykkää ko perjantaina ja lauantaiaamuna :(


Lauantaina meille tuli vieraita ja kahviteltiin niitten kans ja illalla sitte suuntasin adalle! Oli kiva nähä taas pitkästä aikaa kunnolla porukkaa ja pittää hauskaa. yösählysäki tuli käytyä nopiasti! :)


Siinäpä tais olla mun viikonloppu ja nyt tää tyllerö alkaa suuntautuun kohti Gleetä! :-)




hertsyykkeri ko tuli tekstiä, mutta älkää lukeko jos ette jaksa ::D:DD:

7 kommenttia:

  1. heei minkä värinen toi sun ruskee sävy on noissa hiuksissa?:)

    VastaaPoista
  2. en ossaa sanoo että mitä se vastais vaikka kaupanväreissä koska värjäsin kampaamossa ja se sekotti ite sen värin :) mutta nää oli aika tummat aluks mutta nyt nää on melko vaaleen ruskeet :)

    VastaaPoista
  3. Ihanat synttärit ja onnea viel jälkeenpäin ♥♥

    VastaaPoista
  4. äähh järkkäispä joku mullekki tollaset syndet.. :--)<3

    VastaaPoista
  5. Kiitos noora hirmusti! :)<3

    Ano: Kyllä varmasti sääki vielä koet jotku huiput synttärit, tässä on koko elämä aikaa ;) Mää voin tulla järkkää ! :D<3

    VastaaPoista
  6. vähänkö huippua!!!! kiva postaus :)

    VastaaPoista