3.11.2011

viikon pelastus ♥

... on isi! 

Oikeesti en tiiä tiiättekö tunnetta, mutta ko assuu yksin suomen toisella puolella perheestä ja muista rakkaista ja sitte ko joku tullee käymään se on sellanen tunne että voi ihana! 
Ja on huippua että iskä tullee just nyt ja se voi tehä mulle ruokaa taas jääkaapin ja pakastimen täyteen! Yksin asumisessa on se ongelma mulla, etten oikiasti jaksa vaan välillä tehä ruokaa, jääkaapissa ois vaikka mitä mutta ei voimat riitä sinne asti ja sitte vielä että se pitäs valmistaa, e-eei mää en oo mikkää kodinhengetär joka tekee maukkaita ruokia. Mulle ruoka on kaurapuuroo, ananaksia ja makkaraa erimuodois. Okei okei, välillä jotain oikeetaki mutta yleensä! :D
 Ja niin isukin kans voi käydä lätkäpeleis ja vaa olla, koska se ei ikkää valita mulle mistää että pittää tehä sitä ja tätä! Toisinko äiti sillon ko se tullee, niin alkaa heti orjuutus :D:D nonii, nyt ne läksy, noniin erika syö nyt jottai! :D Ei mutta äitiki on ihana ko se leipoo mulle pullaa 

Nyt oottelen että iskä ilmaantuu ja voidaan kokata jotain yhesä että saan ruokaa! Mite tää nyt pyörii koko ajan ruuan ympärillä, mut tätä se laiskuus teettää! :D
Nii ja tosiaa, kuulostan nyt sellaselta hullulta lapselliselta penikalta, mutta ehkä joku ymmärtää tän tunteen  :D

Alan tekkee loput läksyt ja nauttiin torstai-illasta (lue ruoasta.. nonii nyt loppu!!) ja loppuun vielä laitan mun matkailujulisteen Raahesta, joka piti tehä kuviksen tunnilla :D se on synkempi mitä aattelin, mutta kyllä siin erottuu aurinko sieltä kontrastien joukosta! :D enkä todellakaa osaa muokata tälläsiä jote toivotaa että tää kelpaa, koska mua ei oo luoto tälläsee.......


Heipsansaa



2 kommenttia:

  1. Vitun tampio, narkit ei asu missää kalliossa vaan rastilas ja kontulas :--DDddd miten vittu tommonen ummikko asuu stadis, muuta vittuu sieltä :--DD kallios on sen verran hintavat vuokrat narkeille et ne ei asu siel :DDdd eivittu...

    (kirjotin tänne koska olit jotai vammaillu formspringii ettei siel voi enää sanoo mitää:( )

    VastaaPoista
  2. tääh eikö voi? :o

    Hahha, sää vissii asut ite sitte helsingisä ko tiiät nui hyvi!:) ja mitä se sua liikuttaa misä mää asun aasi! <3

    VastaaPoista