10.5.2012

Lätkäää

ilosena lähössä peliin :DD


toinen iha mielissää ;)






LEIJOOOONAAT!!

Tuo alkujuttu oli niiiiin hieno, että meinasin puottaa silmät päästä! :D


sitte kiidätettiinki jotaki melkee jo paareilla pois, mutta onneks se selvis omin jaloin!
Tommoset on iha hirveitä, oon aina paniikissa jo pelkästä laitataklauksesta, nii jestas ko tapahtuu joku tommonen kovempi tälli nii apua :D

Niinku kuvista näkeeki,
 niin olin viime sunnuntaina kattelemassa lätkää Hartwallilla ja vaikka peli ei ollu niiiinkää kamalan tasokasta, nii ainaki voin sanoo että oon ollu osa MM-lätkää ja käyny jopa peleissä!
Huomenna oon suuntaamassa USAn peliin ja siitä jopa voi tulla iha katottava peli, sen näkee sitte ;)
Mun pikkuveli tuli tänne mun luo tänään ja iskä suuntas Flamingoon hotelliin yöks (reilua?), mutta kyllä seki tulee sitte viikonloppuna tänne. Se on tuomarina jossai Young europeans best Truck-driver (?)-kisassa ja sen takia se sitte sinne flamingoonki meni, mutta kivat sille, toivottavasti on hauskaa....... :D
Noo ehkä meki päästää nauttii pieni pala luksusta ko suunnataan Miikan kans huomenna sinne päin polskiin kylpylään ja vielä sen jälkee matsiin!
Luvassa on siiis kiva viikonloppu!
Toivottavasti teilläki on tulossa huippu vklp ja olkaahan huomenna vielä reippaana koulussa, tää tyttö skippaa sen päivän! :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti