9.5.2012

Valkeakoski 27.4

Lähtöfiiliksissä!

tämmöset hiukset mulla on luonnostaan :(

Kisameikin tekoa aamu 7 ...



hiukset ja luomiväri vielä puuttuu


kisakampauksen tekoa, tuskaaaa :D


ja valmis!


lotan hiukset

super sulonen kisaaja!


Diaanit



kultatytöt ;)



double gold!
Ensin alueelliset ja sitten valtakunnalliset, tuloksena kummastakin kultaa!

Huhhuh, nyt vasta tää postaus vaikka kisoista on iha hirmu kauan.
Mutta mulla on niiin paljo koko ajan tekemistä, että en ehi kunnolla postailla mutta lupaan parantaa tapani ja postailla heti kun taas ehin!
Huomenna on kiirus päivä ku meen eka Mega Zoneen päivällä liikkaryhmän kans ja sen jälkee vielä anskun kans uimaan ja sitte jo iskä ja miika tuleeki mun luo viettelee viikonloppua!
Perjantaina ois suunnitelmissa mennä polskiin Flamingoon, ku mulla ois vaan tunti koulua ja taidan skipata sen ! :D

Hauskaa loppuviikkoa, palataan asiaan seuraavan kerran MM-lätkä postauksen parissa kun sunnuntaina olin Hartwallilla! :-)

10 kommenttia:

  1. onks tos otsikos virhe vai meinaako toi 27.2. päivämäärää? :D

    VastaaPoista
  2. eikö tuo ollut huhtikuussa eli 27.4 ? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahahaha joo, mutta en pääse korjaan sitä nyt ko oon puhelimella netissä ja en pääse koneellekkaan vatmaan tänään kun on kiirus:D

      Poista
  3. erkku tyhmä ei tuo oo ollu helmikuussa.... saara sano ku kysyin!!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahaha jep! :D en pystu vaa korjaa sitä ko en pääse koneelle ku oon vaa puhelimella :D

      Poista
  4. hei sul on uskomattoman ihanat hiukset luonnostaan! ihanat laineet!! ei mitää surunaamoja :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi eiii, en tykkää yhtään nuista! Nyt ne on ruennu vielä menemää iha hassusti ja tyhmästi ja musta tuntuu että sekoon noiden kans! :D

      Poista